henkinen pettäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulikukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulikukka

Vieras
Meillä on mieheni kanssa yhteistä taivalta takana 10 vuotta joista naimisissa 4. Esikoinen on 3kk vanha. Nyt sain vahingossa tietää mieheni ihastuneen uudelleen nuoruusvuosien aikaiseen ex- tyttöystäväänsä. Tätä on jatkunut koko kesän ja syksyn ajan. He ovat olleet yhteyksissä puhelimitse ja sähköpostitse, eli myös ex tietää mieheni tunteista.
Mieheni kyllä sanoo rakastavansa minua eikä hänellä ole aikomustakaan edetä ihastuksensa kanssa mitenkään. Mutta silti, minä tunnen itseni petetyksi ja loukatuksi. Rakastan miestäni valtavasti mutta miten voin luottaa hänen sanaansa? Entä jos ihastus kasvaakin rakkaudeksi? Mieheni on yksityisyrittäjä ja paljon pois kotoa. Minä täällä olen yksin vauvan kanssa, itken ja mietin syntyjä syviä.

Itselläni oli kriisi itsetunnon kanssa, ja menin baariin (en käy nykyään ollenkaan enää) laittauduin kauniiksi ja halusin että joku mies tulee iskemään minua jolloin tiesin että olen vielä "haluttava".
Voi kuulostaa jonkun mielestä typerältä mutta tuli vaan mieleen että jos miehelläsi on joku itsetunto juttu ja hänkin vain halusi tavallaan tietää että on vielä "haluttava" muidenkin mielestä.....

En tiedä mutta voihan se olla näinkin...

Toivon että teillä menee kaikki hyvin!

Kuulostaa kurjalta. Miksi edelleen yhteydessä, erityisesti jos tietää kantasi?

Osa pääsee todella yli entisistä suhteistaan ja pitävät ystävytttä yllä, osalla jää jonkinlainen ihastus/kaipuu päälle.

Toivottavasti asianne selviää. Ihmettelen, jos jompikumpi rikkoo nuoren perheenne.

:hug: sinulle!
Mulla kans jäi mies kiinni monen kk:n henkisestä suhteesta. Edelleen väittää etteivät olleet sängyssä, tapailivat ja soittelivat. Vasta kuulin että tää nainen on ollut yötäkin meidän mökillä! Ja silti pitäisi uskoa ettei muuta ollut. Kyllähä minä mieheni seksuaalisen halukkuuden tiedän...

Minuakin loukaa aivan suunnattomasti juuri tuo henkinen osuus, kuinka paljon mulle on valehdeltu :'(

Koita saada totuus esiin (ehkä olet saanutkin). Ja sit mies seinää vasten, joka perhe tai se ex. Ei helppoa mutta pakko tehdä jos itse halut selvitä.

Meillä ihan sama juttu. Olen tietänyt jo pitempään että miehelläni on joku nainen tai sanotaanko näin että olen aavistanut(käyttäytymisestä ja muusta..). Toissa päivänä katsoin puhelimesta viestit (tiedän että niin ei saisi tehdä,mutta oma suojeluvaisto käski lukee..) ja sielä oli joltain "juhanilta" outoja viestejä..sellaisia mitä miehet eivät kirjoittele toisille miehille. Otin numerosta selvää ja nainenhan sieltä löytyi!
Ja hän on mieheni sihteeri jopa!! Että ihan kivat tulevaisuuden näkymät tiedossa...ero vissiin :'(
En millään käsitä miksi mies joka rakastaa omaa perhettään ja väittää rakastavansa vaimoaan ja väittää että parisuhteessa kaikki on hyvin ja kuinka onnellinen onkaan, salailee kumminkin viestejänsä toisilta naisilta ja puheluitansa ja ehkä jopa pettää. ..tai onhan tämäkin jo henkistä pettämistä.
On tämä elämä väliin niin julmaa,niin julmaa :(

Yhteistyössä