V
vierailija
Vieras
Mun tarina lyhyesti
Useampi vuosi oltu yhdessä ja alusta asti tiesin että ollaan väärät toisillemme. Meidät piti yhdessä vain yhdistävät tekijät kumpikin meistä halusi hellyyttä rakkautta niin hirveästi. Myös makkarissa meillä natsaa hyvin.
Mutta kaikki muu on kamalaa.
Pahinta on karmea käytös miehen puolelta, henkistä väkivaltaa niin paljon...
luulin pitkään että saisin hänet muuttumaan kun rakastan tarpeeksi. Mutta ei se mennyt niin.
Kuulen olevani tyhmä vaimo aina kun jokin ei miellytä miestä. Plus satoja hirvittäviä asioita mitä hän on sanonut minusta ja muista naisista jne..
Tää tilanne on nyt hirveä. Päässäni pyörii enää solvaukset hänen suustaan. En koe onnea enää aikoihin. Kauniitkin asiat tuntuu mitättömiltä. Haluan vain erota ja unohtaa kaiken tapahtuneen tämän miehen kanssa...
Mutta olin niin yksinäinen ennen häntä.
Mitä sitten kun jätän hänet.
Joka päivä hän osoittaa hellyyttä ja tekee kauniita asioita.
Tulen kaipaamaan sitä paljon.
En tule kaipaamaan hänen päivittäisiä vulgaareja puheita ja viittauksia että petän häntä yms.
Mutta hyviä puolia.
En tiedä mitä teen.
En kestä enää elämää hänen kanssa.
Mutta halipula on hirveä.
Panemiseen uskon että löytyisi uusi hyvä rakastaja.
Mutta kuka täyttäisi halimisen tarpeen. Siinä tämä mies on hyvä kaipaa itse haleja enemmän kuin minä.
Apua.
Neuvokaa
Useampi vuosi oltu yhdessä ja alusta asti tiesin että ollaan väärät toisillemme. Meidät piti yhdessä vain yhdistävät tekijät kumpikin meistä halusi hellyyttä rakkautta niin hirveästi. Myös makkarissa meillä natsaa hyvin.
Mutta kaikki muu on kamalaa.
Pahinta on karmea käytös miehen puolelta, henkistä väkivaltaa niin paljon...
luulin pitkään että saisin hänet muuttumaan kun rakastan tarpeeksi. Mutta ei se mennyt niin.
Kuulen olevani tyhmä vaimo aina kun jokin ei miellytä miestä. Plus satoja hirvittäviä asioita mitä hän on sanonut minusta ja muista naisista jne..
Tää tilanne on nyt hirveä. Päässäni pyörii enää solvaukset hänen suustaan. En koe onnea enää aikoihin. Kauniitkin asiat tuntuu mitättömiltä. Haluan vain erota ja unohtaa kaiken tapahtuneen tämän miehen kanssa...
Mutta olin niin yksinäinen ennen häntä.
Mitä sitten kun jätän hänet.
Joka päivä hän osoittaa hellyyttä ja tekee kauniita asioita.
Tulen kaipaamaan sitä paljon.
En tule kaipaamaan hänen päivittäisiä vulgaareja puheita ja viittauksia että petän häntä yms.
Mutta hyviä puolia.
En tiedä mitä teen.
En kestä enää elämää hänen kanssa.
Mutta halipula on hirveä.
Panemiseen uskon että löytyisi uusi hyvä rakastaja.
Mutta kuka täyttäisi halimisen tarpeen. Siinä tämä mies on hyvä kaipaa itse haleja enemmän kuin minä.
Apua.
Neuvokaa