henkistä väkivaltaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maria

Vieras
Mieheni arvostelee,haukkuu ja on tyytymätön kaikkeen mitä teen.Olen yrittänyt tehdä asioita hänen haluamallaan tavalla,mutta siitä ei ole mitään hyötyä.Aina on jotain,mitä olen tehnyt taas väärin.Alan olla henkisesti jo ihan loppu.Sairastan jo ennestään masennusta,mistä hän ei ole tietoinen,eikä todennäköisesti edes ymmärtäisi asiaa.Mihin hän pyrkii käytöksellään?Vaikea olla tilanteessa,mutta rakastan miestäni.Meillä on hyviä aikojakin,mutta kauaa ei voi ikinä asiat olla hyvin.Aina tulee jotain valittamista.Onko muuta vaihtoehtoa,kuin heittää pihalle?Hänellä ei ole asuntoa,mihin mennä,mihin aina vetoaa.
On sanonut minulle,että rakastaa minua.Mutta kun olen tällainen,etten saa mitään aikaiseksi ym ym.
Olen tällä hetkellä kotiäiti,minulla 3 lasta.Teen kaikkeni kotona,ruoka on valmiina,kun hän tulee kotiin jne.Mutta hänen mielestään käytökseni on sairasta.Minun pitäisi jokapvä olla lenkillä tai mennä ystävieni kanssa käymään jossain.Mutta sitten kun lähden,niin se on ihan älytöntä.Eikö se riitä,että hoidan lapset ja kodin ja yritän olla rakastava häntä kohtaan.Olen väsynyt,mutta mieheni vaatimukset tuplaa sen.

puhu sille. sano että nyt sä istut, kuuntelet, etkä keskeytä ja annat palaa. kerrot miten väsynyt olet ja kerrot myös masennuksestasi, kerro miehellesi mitä se on kun on masentunut ja näytä vaikka joku nettisivu aiheesta. en mä pihalle heittäis ennenkun oikeesti olisin yrittänyt saada miehen tajuaan.. mutta en kyllä sitten loputtomiinkaan mitään jäkätystä jaksais, oman mielenterveyden takia..

Olen yrittänyt todella jutella asiasta.mieheni ei ymmärrä sanoja väsynyt tai kipeä.Viimeksi,kun olin kauheassa kuumeessa,hyvä että pääsin sängystä ylös.Niin minä vain esitin,enkä saa mitään aikaiseksi.Kotityöthän tekee itse itsensä....työlläni ei ole mitään arvoa.aina pitää tehdä lisää tai eritavalla...

Mitä jos menisit töihin?
Tasaantuisiko kotityöt mitenkään? Olisitte ns. samalla viivalla miehesi kanssa, molemmat töissä. Jos hän ei vain tajua, että kotiäitiys ei ole lepoloma?

Yhteistyössä