Hepatoosin kokeneet kertokaa arvojen noususta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "odottaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"odottaja"

Vieras
Mulla nuo lähti nousuun, vaikka aluksi laskivat maksa-arvojen kanssa. Nyt maksa-arvot oli 47, mutta sappi noussut viikossa tuplat siitä mihin se aluksi laski. Miten nopeasti tuo sappiarvo voi nousta ja miten paljon?

Ne voi nousta TODELLA nopeasti siis ihan vuorokaudessa jos ei nopeamminkin! Mulla on takana kaksi onnistunuttta raskautta, kaksi hepatoosia, molemmat käynnistetty 37+1.

Ekassa raskaudessa puhkes rv 36+ ja toisessa jo 20 viikon jälkeen, paljon uslla on nyt viikkoja?

Kutiseeko? Mulla kutisi lääkkeistä huolimatta ja kävin joka toinen päivä verikokeissa ja käyrillä pari vikaa viikkoa.

MUOKS: se sappihappohan noissa on se pahin!

Ne voi nousta TODELLA nopeasti siis ihan vuorokaudessa jos ei nopeamminkin! Mulla on takana kaksi onnistunuttta raskautta, kaksi hepatoosia, molemmat käynnistetty 37+1.

Ekassa raskaudessa puhkes rv 36+ ja toisessa jo 20 viikon jälkeen, paljon uslla on nyt viikkoja?

Kutiseeko? Mulla kutisi lääkkeistä huolimatta ja kävin joka toinen päivä verikokeissa ja käyrillä pari vikaa viikkoa.

MUOKS: se sappihappohan noissa on se pahin!

Viikkoja on huomenna tasan 35(kaksosia odotan). Kutisee ja paljon. Nyt kutina tullut mm. jalkapohjiinkin. Terveydenhoitaja soitti kätilölle, joka sanoi, että kontrolli riittää viikon kuluttua. Kätilö juttelee vielä lääkärin kanssa ja soittavat jos jotain muuta. Sappi on tosiaan se pahin ja mietin josko kuitenkin menisin äpkl:lle tarkistuttamaan vauvojen voinnin. Arvot otettu eilen ja vielä ei varmaan hätä, mutta ennen seuraavaa ultraa voi jo olla. Seuraava ultra on vasta ensi viikon perjantaina.

Yhteistyössä