Heräsi painajaiseen... osaako joku kertoa unien merkitystä ? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaannuin hetkeksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaannuin hetkeksi

Vieras
Heräsin siis ihan hiestä märkänä ja itkuisena..
Mies oli ollut hereillä, olin huutanut, potkinut, itkenyt...

Kun havahduin unesta todellisuuteen ja tajusin että olen kotona aloin huutamaan omaa miestä ( joka olikin vierellä ja heti paijaamassa ) .
Koskaan ennen ei ole tämmöistä tapahtunut...
Olin paniikissa, ja koskaan ennen en ole myöskään tuntenut paniikkia!
Henki ei meinannut itkulta kulkea millään...

Uneni ; Joku tuttu henkilä otti minut väkisin sängyssä ja kun pääsin hänen otteestaan irti menin vessaan siistiytymään ja siellä oli kyseisen miehen rahapussi josta otin 66markkaa rahaa, kaikki markat oli seteleitä, sellaisia tosi tosi isoja, hassuja lastenvideoitten kuvia tms.
Tämä mies ja hänen poikalapsensa alkoi lähennellä uudestaan ja kertoi että mun äiti on murhaaja. Siitä kimpaannuin ja lähdin alastomana karkuun, sain otettua käsiini muistaakseni kylpytakin lähtiessäni juoksemaan niin lujaa kuin jaloistani lähti ulos.. Miehet eivät saaneet minua kiinni ja kuulin kun tuo vanhempi mies sanoi nuorelle pojalleen että anna tytön mennä.

Aiemmin kun olen nähnyt unia jossa juoksen karkuun en ole päässyt juoksemaan eli jalat eivät ole liikkuneet mutta nyt liikkui ja lujaa..

Osaisko joku kertoa mitä minun uneni voivat kertoa ?

En uskalla mennä takaisin nukkumaan koska monesti ennenkin ovat unet jatkuneet siitä mihin jäi kun heräsin..

En ole kuumeessa tai muutenkaan kipeä.
Tämän sanon siksi että kun silloin kun näen painajaisia niin olen kuumeessa tai muuten vain kipeä..

:huoh:

Tunne skaala heräämisen jälkeen oli viha, pelko miten minun kävi, ja ahdistuneisuus olenko vielä samassa paikassa. Miehen paijailun jälkeen olo alkoi olla hyvä, itku loppui ja turvallisuuden tunne tuli takaisin..

Mä en osaa sanoa keneen kohdistuvia..

Voin toki sanoa sen verran että tässä unessa mun isäni oli hyväksikäyttäjä vaikka todellisessa elämässä isäni ei tekisi pahaa kenellekään, ja vähiten vielä lapsilleen. Paras isä ikinä.
Äiti taas ei välitä lapsistaan, enkä tunne äitiäni kohtaan vihaa enkä rakkautta, tunteet kuolleet. Isääni rakastan.

Painajaisesta on 2tuntia ja edelleen on mielessä... *huokaus*

Alkuperäinen kirjoittaja saaga:
päästit irti jostain menneisyyden vaikeasta asiasta siksi pääsit tällä kertaa karkuun8juoksemaan),aikaisemmin et ole siihen pystynyt

Menin naimisiin viikonloppuna, viittaisiko siihen ?

Tää on hirveetä miettiä mitä kaikkea se uni merkitsi, koska uskon hartaasti että kaikella on tarkoituksensa..

Alkuperäinen kirjoittaja saaga:
voi hyvinkin tarkoittaa,aloitat tavallaan uutta elämää ja menneisyys jää taakse jollain tavalla,riuhtaisit itsesi irti lapsuudesta/nuoruudesta

Kiitos, Tyydyn tähän kunnes Joku muu tulee sanomaan muuta.

Hyviä jatkoja sinulle! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Entäs ainaiset unet seikkailumatkasta laivalla?

LAIVALLA matkustamiseen liittyy epävarmuutta enemmän kuin esimerkiksi matkustamiseen junalla. Unennäkijällä saattaa olla elämänvaiheessaan muutosten aika, jossa on monia mahdollisuuksia, mutta täyttä varmuutta tulevaisuudesta ei ole.

Yhteistyössä