Heräsin aamulla siihen kun...

tasamaan tallaaja

Aktiivinen jäsen
09.06.2005
2 066
0
36
Minulla on tänään iltavuoro, joten saimme nuorimmaisen kanssa jäädä vielä nukkumaan, kun muut aamulla lähti. Jos kuopus herää ennen meitä aikuisia, käy hän kurkkimassa onko sisaruksia hereillä, ennenkuin alkaa meitä aikuisia herättelemään.
Tänään heräsin siihen kun kuopus juoksi vauhdilla säikähtäneenä makkariin ja sanoi: "Siellä joku sanoi huhuuu,,,tuolla noin(näyttää olohuoneeseen päin) se oli ja lähti sitten pois". Minä ihan äimänä, et kuka siellä nyt pyörinyt ja lähtenyt vaikka on kuopuksen nähnyt ja sadattelin jo mielessäni, kun ovea ei ollut jätetty lukkoon. En tajunnut yhtään ihmetellä, miksei koira hauku... Kuopus jatkoi selvennystä "se oli lintu...". Minä siinä vaiheessa ajattelin *ahaa tämä on näitä juttuja*. Kuopus jatkaa "se pyörähti kerran, sanoi huhuu ja meni takaisin piiloon". Silloin välähti, minähän tosiaan laitoin meidän käkikellon illalla seinälle takaisin. :D :whistle: :D Kello oli yli vuoden pois seinältä, joten kuopuksella tuskin muistikuvaakaan siitä. Ei siis ihmekkään, että säikkyy moista huokailijaa :whistle: .

Yhteistyössä