Heräsin siihen, että en saa henkeä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kika"

Vieras
Tää on tapahtunut ennenkin. Herään yöllä, säpsähdän hereille, tuntuu että en saa henkeä, kurkku on niinku tukossa.
Vetään henkeä/puhaltaan ulos ikään kuin väkisin..
Enää en tätä edes pelästynyt, ihmettelin vaan. Mitä kummaa mahtaa olla? Tänään aamulla oli kurkku pahuksen kipeänä, sitä en muista, onko joka kerta tällaisen jälkeen ollut..

Mulla kans on ollut tuota pari kertaa, ihan viime aikoina. En tiedä mistä johtuu, mutta säikyttänyt on. Mulla on nimenomaan ollut kurkku tukossa, mutta sairas tai kipeä en ole ollut.

[QUOTE="Hopping";22012937 begin_of_the_skype_highlighting**************22012937******end_of_the_skype_highlighting]Mulla kans on ollut tuota pari kertaa, ihan viime aikoina. En tiedä mistä johtuu, mutta säikyttänyt on. Mulla on nimenomaan ollut kurkku tukossa, mutta sairas tai kipeä en ole ollut.[/QUOTE]

"Kurkku tukossa" kuvaa hyvin viimeöistä tunnetta. En mäkään kipeä ole, aamulla oli kurkku kipeänä vaan.

[QUOTE="Kika";22012983]Olen jopa miettinyt, et voisko olla uniapneaa.. Tosin en kyllä sen normaaleihin riskiryhmiin soci sitten millään..[/QUOTE]

En mäkään...mutta mielessä on käynyt. Samoin mulla on käynyt mielessä astma, mutta tää on ihan hölmö ajatus, koska eikös astma oireilis hengästyessä.... Ehkä me vaan ollaan lahjakkaita keräämään limaa kurkkuun... ;) Nukutko suu auki? Mä nukun, oon myös miettinyt et vaikuttaako se - kuivaako suu tai jotain. En tiedä, mutta outo tunne se on ja pari kertaa oon onnistun ihan säikähtämään.

Oot tietty kuorsannu ja siksi sulla on ollut kurkku kuiva ja herätessä kipeä. Tai jos et kuorsannu niin suun kautta hengittäny, kyllä siinä suu kuivuu ja kurkku kans...

Yhteistyössä