herättääkö kukaan reilu 1v ikäsiä päiväunilta kesken unien

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En herätä. Meillä poju 1v3kk,herää yöunilta n.klo 6-6.30,ekat päikkärit 8.30-10.30 ja tokat päikkärit 13.30-15(16). Yöunille menee seitsemän jälkeen. Yöt nukkuu pääasiassa hyvin, paitsi nyt,kun on poskihampaita tulossa..

ookooo kiitos vastauksista!

elikkäs aika moni herättää jos tarvis. mulla ei ole enne käynyt mielessäkään et pitäskö herätellä, olen vain ihmetellyt että kylläpäs nyt unet maistuu :)

pitää kattoo miten alan tekemään.. tosin meilläkin on nyt pukannu hampaita aika tiuhaan ja monta on puhkeamaisillaan niin siitäkin saattas johtua että ei meinaa iltasin nukahtaa? paitsi että päikyt ei tuota vaikeuksia hmm..

no mutta katsellaan!

tack tack!

Alkuperäinen kirjoittaja mammamyy:
En herätä ikinä. Eikä yhdelläkään lapsella ole ollut illalla nukahtamisvaikeuksia, vaikka olisivatkin pitkät päikkärit nukkuneet.

Niin, lapset ne on kovin erilaisia ;) Meillä on pakko herättää, on niin vähäyöuninen kaveri että jos päikyt kovin venyy, yöhön ei jää tunteja paljon mitään enää, ja sitten väsyttää jo aamusta, ja sitten taas päikyt venyy, ja... mun mielestä yöt nukutaan ja päivät leikitään, jos unta ei sekä yö- että päiväuniin riitä.

Yhteistyössä