HERÄTYS!!! Leijonat lähtee etenemään kohti kultaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuo Kiinan olympialaiset on jotenki kammottavat. Tunnelma siellä on ankea, Kamila itkee kun pakotetaan luistelemaan, Kiina kiillottaa sairaalla tavalla kilpeään.

Venäjä saattaa hyökätä Ukrainaan. Jotenki kuvottaa että just Suomi joutuu pelaamaan niitä vastaan sunnuntaina.

Ei siinä oo sodan kynnyksellä mitään iloa. Ihan kuin pelattaisiin lähestyvän kuoleman kynnyksellä.

Sori, nyt olen pahimman luokan ilonpilaaja ja hysterisoin ehkä liikaa.
Mut jos maailmantilanne olisi eri, katsoisin finaalia innolla.

Kiina+Venäjä=p*rseestä.
Ihanko tähän mun hyvöntuulen lätkäketjuun päätit tulla avautumaan???!!!😡🤬

Toi 15 v taitoluistelijan haukkuminen oli todella törkeää! Olympialaisiin ikärajat!

(❤😂)

Ihanko tähän mun hyvöntuulen lätkäketjuun päätit tulla avautumaan???!!!

Toi 15 v taitoluistelijan haukkuminen oli todella törkeää! Olympialaisiin ikärajat!

()
No anteeks. Menen takavasemmalle murjottamaan.

Hyvä että sua vielä naurattaa.

• Vau!
Reactions: Lispetti
No anteeks. Menen takavasemmalle murjottamaan.

Hyvä että sua vielä naurattaa.
Ihan hyviä huomioon otettavia juttuja sulla tuossa oli.
Kannattaa välillä siirtää murheet syrjään ja ihan vallan miettiä muita asioita. Turha sellaisia asioita on märehtiä mille ei mitään voi.
Esim. tällainen lätkäketju ja lätkä yleensäkin on joillekin varmaan sellainen hyvän mielen hurraa-asia.🥳💪👍

• Tykkää
Reactions: Echo
Nuo Kiinan olympialaiset on jotenki kammottavat. Tunnelma siellä on ankea, Kamila itkee kun pakotetaan luistelemaan, Kiina kiillottaa sairaalla tavalla kilpeään.

Venäjä saattaa hyökätä Ukrainaan. Jotenki kuvottaa että just Suomi joutuu pelaamaan niitä vastaan sunnuntaina.

Ei siinä oo sodan kynnyksellä mitään iloa. Ihan kuin pelattaisiin lähestyvän kuoleman kynnyksellä.

Sori, nyt olen pahimman luokan ilonpilaaja ja hysterisoin ehkä liikaa.
Mut jos maailmantilanne olisi eri, katsoisin finaalia innolla.

Kiina+Venäjä=p*rseestä.
Onko sulla menkat?

Ihan hyviä huomioon otettavia juttuja sulla tuossa oli.
Kannattaa välillä siirtää murheet syrjään ja ihan vallan miettiä muita asioita. Turha sellaisia asioita on märehtiä mille ei mitään voi.
Esim. tällainen lätkäketju ja lätkä yleensäkin on joillekin varmaan sellainen hyvän mielen hurraa-asia.
No joo, on se Suomen joukkueen osalta :thumbsup:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Onko sulla menkat?
giphy.gif

Yhteistyössä