Herbalife - kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Täh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Täh?

Vieras
Onko joku kokeillut Herbalifen tuotteita? Onko ne oikeasti toimivia? Entäs ootko ollut niissä myyntihommissa mukana? Kaveri niitä kauppaa, mutta musta se touhu vaikuttaa aika hihhulilta, mutta onko tosiaan niin?

Oon googlettanut, mutta en löytänyt mistään sellaista, että olis todellisuudessa mitenkään vaarallista niitä käyttää. Olisko sulla jotain linkkiä? Onko niistä kuitenkaan mitään hyötyä?

Mihin lopputulokseen tuossa jutussa päädyttiin, kun jostain luin, että ei ole selkeää näyttöä siitä, että Herbalifen tuotteista olisi noi maksavauriot johtunut? Jossain luki myös siitä, että oikein käytettynä niiden pitäisi olla turvallisia.

Haluaisin niitä käyttäjien kokemuksia kuulla ennen kun mitään tilailen. Eipä täältä taida niitä saada. Toi maksajuttu myös edelleen mietityttää, mutta siihen ei taida mistään oikeaa vastausta löytyä.

[QUOTE="a p";24831638]Mihin lopputulokseen tuossa jutussa päädyttiin, kun jostain luin, että ei ole selkeää näyttöä siitä, että Herbalifen tuotteista olisi noi maksavauriot johtunut? Jossain luki myös siitä, että oikein käytettynä niiden pitäisi olla turvallisia.[/QUOTE]

Joo. Kuinkahan helppo noita on nykyisin myydä? Kuinka moni haluaa riskeerata henkensä tai terveytensä tuon kohun jälkeen. Pitäisi olla turvallisia? Aika epävarmaa, kun ajattelee, että on noinkin vakavasta asiasta kyse.

En söis, enkä suosittele ketään muutakaan noihin koskemaan!

Miksi ei voi syödä normaalia terveellistä ruokaa? Miksi pitäisi maksaa itsensä kipeeksi tuotteista joiden turvallisuudestakaan ei ole täyttä varmuutta? Tai jos on pakko jotain erityismömmöjä syödä, niin käytä vaikka mielummin Nutrilettia tmv tavallisesta kaupasta saatavia valmisteita, jotka varmaan on hieman turvallisempia, kuin Herbat ja taatusti tulee halvemmaksikin.. :D

Herbalife jälleenmyyjät saavat perusteellista tuotekoulutusta ja koko markkinoitiorganisaation tietäys on heidän käytettävissä. Tuotteet ovat tutkitusti turvallisia ja tehokkaita.

Hei. minä aloitin herbalife tuotteiden käytön noin kuukausi sitten. Olen laihtunut ja voin hyvin. Aion jatkaa käyttöä vielä n.kuukauden ja siirtyä pikkuhiljaa terveelliseen kevyeen ruokavalioon. jos aiot kokeilla, tuotteilla on myös palautusoikeus 30 päivää. Ensimmäinen viikko voi olla hankala kun elimistö totuttelee uuteen systeemiin ja poistaa kuonaa. Minulla oli päänsärkyä, mutta se meni ohi. en tuputa näitä kenellekkään ja jokainen päättäköön itse mitä tekee, mutta minulle tämä on ollut hyvä alkusysäys laihtumisen tielle. Aion tutkituttaa maksa- arvoni ym jossain vaiheessa. itse en usko, että nämä tuotteet ovat vahingollisia, riippuu varmaan henkilöstä ja hänen sairauksistaan, kenelle nämä sopivat. kuitenkin näitä käyttävät urheilijat ja monet muutkin tahot. Hyvää minulle on koitunut näiden käytöstä mm. seuraavaa; paino on pudonnut 5 kiloa, iho on hyvässä kunnossa, olen energinen, hiukset kasvaa kohisten ja jaksan tehdä kaikkea paljon paremmin, uni on hyvää. Tähän asti ei ole kuin hyvää sanottavaa. Ja tietenkin kun näitä tuotteita käyttää, ei voi palata entiseen ruokavalioon, jos ei halua saada kaikkea painoa takaisin.

[QUOTE="laihduttaja";26547514]Hyvää minulle on koitunut näiden käytöstä mm. seuraavaa; [/QUOTE]

Hinoa että olet päässyt positiivisiin tuloksiin. Uskotko kuitenkin todella että tämä on tuotteiden käytön tulosta. Minä en. Paremminkin kyse on muuttuneesta ruokavaliosta , ruokailutottumuksista ja mahdollisesti liikunnasta. Ruokavalion eikä ruokailutottumusten muutokseen ei tarvita mitään tuotteita vaan ihan monipuolisella perusruokavaliolla pärjää. Oikeasta ruokavaliosta ja tottumuksista on jauhettu tälläkin palstalla niin paljon, etten rupea niistä nyt luennoimaan. Kalliit lisäravinteet ja ylimääräiset vitamiinit ovat kuitenkin tuhlausta ja jossain määrin jopa leikkiä terveydellä. Verkostomarkkinoitiin mahdollisesti sekautumalla leikit samalla vielä sosiaalisilla suhteillasi.

Yhteistyössä