plussalaisten kanssa kaupankäyntiä? kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sellaisiakin on:
Kuvia pyydellään ,muttei koskaan vastata takaisin.

Joo ja niitä on paljon, ois toivottavaa, että vastais vaan ei kiitos ettei tarvitse odotella turhaan! Kiitos! Yleensä tosi ostajan tunnistaa siitä, että aika nopeeta tulee vastaus oli se kielteinen tai myönteinen.

Alkuperäinen kirjoittaja awalinna:
Alkuperäinen kirjoittaja sellaisiakin on:
Kuvia pyydellään ,muttei koskaan vastata takaisin.

Joo ja niitä on paljon, ois toivottavaa, että vastais vaan ei kiitos ettei tarvitse odotella turhaan! Kiitos! Yleensä tosi ostajan tunnistaa siitä, että aika nopeeta tulee vastaus oli se kielteinen tai myönteinen.

Samaa sitten toivois myyjältä että ootko nyt varmasti myymässä tai ei.
Ja jos on sillai että hinnasta keskustellaan niin ei ootuta monia päiviä.

Ei sen pahempia kokemuksia, kuin että pyysin kuvia vaatteista, joista olin kiinnostunut, mutta mitään kuvia ei ole vielä tullut. Vajaan kuukauden päästä ekasta yhteydenotosta tuli sähköpostia, että laitan illalla kuvia niistä vaatteista :o No, ei niitä tullut silloinkaan. Eipä sillä, jos kuvien laitto kestää noin kauan, niin kauankohan postitus olis kestänyt... :whistle:

hyvät kokemukset niistä muutamasta kaupasta mitkä oon tehnyt. ollut sekä myyjä että ostaja.

mun mielestä ne kaupanteossa epäluotettavat nicit pitäisi julkistaa. varmasti parantais kaupankäynnin luotettavuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyvät kokemukset niistä muutamasta kaupasta mitkä oon tehnyt. ollut sekä myyjä että ostaja.

mun mielestä ne kaupanteossa epäluotettavat nicit pitäisi julkistaa. varmasti parantais kaupankäynnin luotettavuutta.

Samaa mieltä.Mä en ymmärrä tätä rikollisten suojelua :| .

Paremmin mulla on kaupanteko sujunut tätä kautta kuin huuto.netin kautta. Ainahan sitä tietysti riskin ottaa, jos rahaa lähettää eli kirpparit tai nouto olisi turvallisin vaihtoehto.

Uusimmat

Yhteistyössä