Heippa! Olen käyttänyt Herbalifea joulukuun alusta asti. Paino on pudonnut 101 -> 93-94 paikkeille. Mutta, mutta: ei oo mitään "ihmeainetta", vaan laihtuminen on eka kilojen jälkeen tässäkin työn takana. Kaikki makeet pitäis pystyä jättään pois. Lisäksi hiilarit minimiin: mahdollisimman vähän vaaleaa leipää, perunaa, pastaa, riisiä. Nyt kun on ollut jo pitkään Herballa, tekisi päivisin mieli RUOKAA (pirtelöt vähän kyllästyttää, varsinkin tuo vaniljan maku). Olen siis aamupalaksi tehnyt pirtelön ja lounaaksi töihin pirtelövehkeet mukaan (jauheet + mehua/maitoa/vettä) ja lisäks jonkun hedelmän tai proteiinipatukan. Illalla oon syönyt suht tavallisen päivällisen (yrittänyt lisätä kasviksia ja vähentää perunaa/pastaa/riisiä). Olen välillä herkutellut ja SORTUNUT sekä pitänyt lomapäiviä. Paino kuitenkin vähenee tasaisesti (ei pikavauhtia).
Positiivista: Herban vitamiinit kuitenkin piristää kivasti, ja tuntuu, et jotenkin jaksan paremmin kuin ennen. Suoli toimii - kai kuitupillereiden ja reilun nesteen litkimisen ansiosta. Positiivista on sekin, et pirtelö tosiaan vie nälän tunteen tunneiksi. Vaihtele mehuja ym, joihin teet pirtelön, että et kyllästy!
Voimia urakkaasi :hug:
terkuin, ISOkilttiJÄTTI