Herkät testit haamuja, digitaalinen nega.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haidih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Haidih

Jäsen
01.01.1970
227
0
16
Kyllä, aivan hullu ja tosi kuumeinen olen, mutta olen tehnyt tänään 4 raskaustestiä. Syystä että tein aamulla raskauskeijun David testin, johon tuli haalea, mutta ihan erotettavissa oleva viiva. Kuivuttuaan se näkyy mutta paljon heikommin.

Asia jäi vaivaamaan, joten tein apteekin oman testin iltapäivällä (sen kasettimallin) johon tuli ihan kunnon väriä sisältävä haamu (voiko noin sanoa? :) siis haamu, mutta en tarvitse kummoista valaisuutta erottaakseni sitä, ja se on haaleanpunainen. Sit mun oli pakko kattoa vielä tuleeko Davidiin sama tulos, ja taas haalea viiva, väristä en osaa sanoa mutta hyvin erottuu. Kuitenkin tummempi kuivuttuaankin kuin tuo aamuinen.

Viimeisenä Clearbluen digitesti, johon "Ei raskaana". Mitähän mä näistä uskon? Voisko olla niin ettei tuo ole ihan herkkä tuo digitesti ja se ei vielä näytä? Onko jollekulle käynyt niin?

Kp:t nyt 35/34-36

Noita positiivisia. :) Niitä uskot.

Tee muutaman päivän päästä uus testi. Mutta ei tuossa sinänsä mitään epävarmaa ole. Jos teit ne toiset testit oikein ja siinä on värillinen viiva (siis kaks :D) vaikka haaleakin, niin positiivinen se on.

Clearblue kannattaa tehdä samana päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa. ite sain silloin plussan, mutta 2 päivää ennen negan. Muista testeistä ei ole kokemusta.

Huomen aamulla meinasin tehdä viimosen Davidtestini, ei olis niin varaa tuhluutellakaan toisaalta näihin, hih.. jotenki tuo Clearbluen ei raskaana on niin isku vasten kasvoja...

Älä tee vielä huomenna. :) Jos se tänään oli vielä haalea, ei se huomiseen ehdi välttämättä kovin paljoa vahvistua. Oota pari päivää.

Mut oikeesti. Ei sillä viivan vahvuudella ole merkitystä, se värillinen viiva on SE juttu jo itsessään. ;)

Onnea vain, kyllä sä raskaana oot.

Mä en ole ihan satavarma mun kierrosta, joten kun se muutamilla päivillä heittää niin en osaa sanoa milloin niiden pitäis alkaa. Mutta sen tein siis iltapäiväpissasta... onks se kuin herkkä? Oon kumminkin aina miettinyt että sehän voi näyttää senkin tuloksenkin että "raskaana 1-2"... kuitenkin niin aikaiset viikot...

Mä olen aina ollut siinä uskossa että toi First signal, eli se apteekin, sekä nää David liuskat on tosi luotettavia, että vääriä viivoja, eikä viivanpaikkojakaan tule. Kuitenkin aika paljon testejä tehnyt...

Viimeksi muokattu:
Mä en ole ihan satavarma mun kierrosta, joten kun se muutamilla päivillä heittää niin en osaa sanoa milloin niiden pitäis alkaa. Mutta sen tein siis iltapäiväpissasta... onks se kuin herkkä? Oon kumminkin aina miettinyt että sehän voi näyttää senkin tuloksenkin että "raskaana 1-2"... kuitenkin niin aikaiset viikot...

Mä olen aina ollut siinä uskossa että toi First signal, eli se apteekin, sekä nää David liuskat on tosi luotettavia, että vääriä viivoja, eikä viivanpaikkojakaan tule. Kuitenkin aika paljon testejä tehnyt...

No kuten itsekin sanoit, on mahdollista, et sun kierto on eri vaiheessa kuin luulet ja toisaalta ihan yhtä mahdollista on, että raskaus on alkanut myöhemmin kuin uskot.

Tai sitten sitä ei vaan erittynyt vielä pissaan niin paljon. :) Mulla näkyi edellinen raskaus testissä tosi ajoissa. Tämä raskaus ei. Tein sinä päivänä, kun menkkojen ois pitänyt (arviolta) alkaa testin, joka oli niin haalea, että ajattelin, et testaan uusiksi parin päivän päästä. Nin tein, mutta viiva ei kyllä vahvistunut ainakaan merkittävästi laisinkaan. Joten odottelin, että vuoto alkaa.

Nyt ois rv 20 menossa. =) Ei se viivan vahvuus vaan se, jos se värillinen viiva tulee vaikutusajalla. Siihen voi jo luottaa.

Ja p.s. sattumoisin mäkin tein testini First Signalilla ja Apteekin omalla. Oli tosi hailakoita viivoja, lähinnä toiselta reunaltaan vaan vähän vahvistuneita. Tein sit huvikseni joskus rv 6 uuden testin (semmosen cittarin markettitestin), kun ei oikein oireitakaan tuntunu tulevan (noh, ne alkoi lähes heti sen jälkeen..) ja silloin se jo räjähti niiiiiiin punaiseksi koko viiva, et..

Viimeksi muokattu:
Juu ihan vaikutusajalla tulivat viivat. Nyt sitten taas kun ovat kuivuneet niin näyttää kuin väriä ei olisikaan. Eniten mä olen ehkä hölmistynyt siitä, että aamupissan testistä ... voi sanoa ettei erota ollenkaan että siinä oli märkänä ollessa aamulla viiva, mutta päiväpissin testit ovat noin paljon selkeämmät kuivuttuaankin... hitsit, kun mulla on niin huono kamera ettei kuvastakaan varmaan erota....

No mutta katsos, vaikka oliskin käynyt niin, että raskaus ois alkanut, mut päättynyt heti alkuunsa (jolloin se näkyy hetken testissä, mut vuoto alkaa), et silti voi tehdä mitään muuta kuin odottaa. Se, teetkö testin heti huomenna vai vasta viikon päästä, ei muuta tuota tilannetta. :)

Jos sulla on siellä värillinen viiva, edes haalea, mutta vaikutusajalla tullut, se on positiivinen. Ja kun odottelet muutaman päivän, hormoni ehtii lisääntyä, jolloin viivan pitäisi vahvistua. Mut kuten tuosta mun tarinasta huomaat, aina se ei vahvistu juur lainkaan, vaikka raskaus jatkuiskin. Todennäköisemmin kuitenkin siihen mennessä se hiukan vahvistuu. Ei välttämättä paljon, mut hiukan.

Ja taas vaikka tekisit sen testin huomenna, tilannetta se ei muuta mihinkään. Viiva ei ehdi vahvistua välttämättä muutenkaan ja toisaalta ei se ehdi siitä välttämättä vielä poistuakaan, jos ois käynyt tuo ns. kemiallinen raskaus.

Eli ei auta kuin odottaa. Sitähän tämä on. Odottamista. ;)

Yhteistyössä