Kyllä, aivan hullu ja tosi kuumeinen olen, mutta olen tehnyt tänään 4 raskaustestiä. Syystä että tein aamulla raskauskeijun David testin, johon tuli haalea, mutta ihan erotettavissa oleva viiva. Kuivuttuaan se näkyy mutta paljon heikommin.
Asia jäi vaivaamaan, joten tein apteekin oman testin iltapäivällä (sen kasettimallin) johon tuli ihan kunnon väriä sisältävä haamu (voiko noin sanoa?
siis haamu, mutta en tarvitse kummoista valaisuutta erottaakseni sitä, ja se on haaleanpunainen. Sit mun oli pakko kattoa vielä tuleeko Davidiin sama tulos, ja taas haalea viiva, väristä en osaa sanoa mutta hyvin erottuu. Kuitenkin tummempi kuivuttuaankin kuin tuo aamuinen.
Viimeisenä Clearbluen digitesti, johon "Ei raskaana". Mitähän mä näistä uskon? Voisko olla niin ettei tuo ole ihan herkkä tuo digitesti ja se ei vielä näytä? Onko jollekulle käynyt niin?
Kp:t nyt 35/34-36
Asia jäi vaivaamaan, joten tein apteekin oman testin iltapäivällä (sen kasettimallin) johon tuli ihan kunnon väriä sisältävä haamu (voiko noin sanoa?
Viimeisenä Clearbluen digitesti, johon "Ei raskaana". Mitähän mä näistä uskon? Voisko olla niin ettei tuo ole ihan herkkä tuo digitesti ja se ei vielä näytä? Onko jollekulle käynyt niin?
Kp:t nyt 35/34-36