herkkä kaveri??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup";25198981]Crp 112, leukosyytit 22. Ilmeisesti molemmat koholla, lääkäri sanoi vain että reippaasti koholla. Huomenna uudet kokeet ja jos noussut niin kuulemma lähetetään sairaalahoitoon.[/QUOTE]

Streptokokki A infektio nieluissa voi kyllä nostaa CRP-arvon päälle 200:nkin eikä tuolloin välttämättä ole nielupaisetta vielä kehittynyt tai kehittämässä. Mikäli olet saanut penisilliinikuurin, niin pitäisi alkaa hiljalleen helpottamaan....

joo jostain nielupaiseesta ja leukalukosta mua varoiteltiin. V-pen 1500 kuuri aloitettiin.

Ja tämän taudin kanssa olisi kutsuille pitänyt mennä...

Olo ei ainakaan vielä helpottanut.

Sori, sä mokasit. Unohdit ilmoittaa ja ihan syystä kaveris otti nokkiinsa, harvat asiat maailmassa on ärsyttävämpää kuin odotella ihmistä joka ei koskaan tulekaan eikä mitään ilmoita.

Btw,miten se kaveris lapsettomuus liittyy asiaan?

Mullekin kalskahti tuo lapsettomuuden maininta pahasti korvaan! taitaa olla aloittaja niitä, jotka pitävät lapsia saaneita jotenkin laajempaan ajatteluun kykeneviä lapsettomiin verrattuna. Näin ei kyllä ole, pakko sanoa, vaikka äiti-ihminen olenkin.

[QUOTE="Vieras";25199161]Ei tietenkään kipeänä kutsuille. Mutta sitä en tajua mitä se kaverin lapsettomuus tähän kuuluu...myös sellaiset joilla on lapsia suuttuvat joskus turhasta![/QUOTE]

Jaksamista tässä tiöanteessa perustelin sillä että minulla on myös lapsia ja hänellä ei.

olitko ainoa vieras vai yksi monista? Sillon on ehkä helpompi jäädä pois viime tingassa jos vieraita on paljon, mutta tietysti se on emännälle ikävää jos on pistänyt juhlat pystyyn ja ainoa vieras ei tulekaan paikalle. Ehkä sun kaveri ei ihan ymmärtänyt että tosiaan olet ihan kunnolla sairaana.. tai ehkä et ollut ainoa, joka perui tulonsa, huono päivä tai mitä tahansa.

No en mä kyllä suuttuis tollasesta, varsinkaan jos ei ole ko ihmisen tapaista tuollatavoin peruskella sovittuja asioita.

Sitäpaitsi jos kyseessä oli jotkut kutsut, niin eiköhän sinne ollu muitakin tulossa kuin ap?

Hohhoijaa, ihme touhua tollasesta suuttua.

Yhteistyössä