herkkä raskaustesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Herkin on toi predictorin uusin testi joka näyttää raskauden jopa neljä päivää ennen menkkojen alkua. Sillä tein ite ja vahva plussa tuli. Sillä tiellä mennään ja rv 29+1 menossa. Maksaa joku vähän reilu 9e apteekeissa.

Tein 4 raskaustestiä David pregnancy erittäni herkillä testeillä ja KAIKISSA oli himmeät viivat, ajattelin varmistaa vielä Clear Bluen digitestillä ja siinä luki "ei raskaana"... joten aion odotella vielä pari päivää ja testata uudella Clear Bluella. Menkat piti alkaa eilen. Kummallista, että 4 ns. selkeää himmeää viivaa ja yksi nega... se ei tosin ollut aamupissasta. Clear Blue mainostaa itseään NIIN hyvänä testinä..

Alkuperäinen kirjoittaja ++++-:
Tein 4 raskaustestiä David pregnancy erittäni herkillä testeillä ja KAIKISSA oli himmeät viivat, ajattelin varmistaa vielä Clear Bluen digitestillä ja siinä luki "ei raskaana"... joten aion odotella vielä pari päivää ja testata uudella Clear Bluella. Menkat piti alkaa eilen. Kummallista, että 4 ns. selkeää himmeää viivaa ja yksi nega... se ei tosin ollut aamupissasta. Clear Blue mainostaa itseään NIIN hyvänä testinä..

Testatessani aamupissasta pari päivää myöhemmin, Clear Bluekin ilmoitti "raskaana". Mutta tämä todisti sen, että halpistesteilläkin saa ihan yhtä hyviä, ellei tarkempiakin tuloksia kuin kalliilla testeillä. Sillä tein yhden positiivisen, eli minun tapauksessani himmeän, David testin edellisenä iltana ennen ensimmäistä Clear Blue testiä, joka oli negatiivinen. David raskaustestit tilasin www.mammaksi.fi sivuilta ja ne olivat liuskatestejä.

Menkkojen pitäis alkaa huomenna ja varmaan alkavatkin kun tuli keskenmeno viime kuussa. Mietin vaan et olisko siitä haittaa jos olisin nyt raskaana vai täytyykö olla parin kuukauden tauko keskenmenon jälkeen ennen uutta yritystä?
Nykyään jo toivoo mieluummin menkkoja kuin mahdollidta keskenmenoa... :'(

Testatessani aamupissasta pari päivää myöhemmin, Clear Bluekin ilmoitti "raskaana". Mutta tämä todisti sen, että halpistesteilläkin saa ihan yhtä hyviä, ellei tarkempiakin tuloksia kuin kalliilla testeillä. Sillä tein yhden positiivisen, eli minun tapauksessani himmeän, David testin edellisenä iltana ennen ensimmäistä Clear Blue testiä, joka oli negatiivinen. David raskaustestit tilasin www.mammaksi.fi sivuilta ja ne olivat liuskatestejä.[/quote]

Itsehän sanoit, että ne liuskat oli erittäin herkkiä testejä. Tuo clearbluen digitesti ei ole yhtä herkkä kuin nuo erittäin herkät liuskat.
Joten ei noita nyt voi toisiinsa verrata :)

Noissa digitesteissä tuo tulkinta on helpompaa kuin arpoa noita viivan vahvuuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Testatessani aamupissasta pari päivää myöhemmin, Clear Bluekin ilmoitti "raskaana". Mutta tämä todisti sen, että halpistesteilläkin saa ihan yhtä hyviä, ellei tarkempiakin tuloksia kuin kalliilla testeillä. Sillä tein yhden positiivisen, eli minun tapauksessani himmeän, David testin edellisenä iltana ennen ensimmäistä Clear Blue testiä, joka oli negatiivinen. David raskaustestit tilasin www.mammaksi.fi sivuilta ja ne olivat liuskatestejä.

Itsehän sanoit, että ne liuskat oli erittäin herkkiä testejä. Tuo clearbluen digitesti ei ole yhtä herkkä kuin nuo erittäin herkät liuskat.
Joten ei noita nyt voi toisiinsa verrata :)

Noissa digitesteissä tuo tulkinta on helpompaa kuin arpoa noita viivan vahvuuksia.[/quote]

Tarkennus tekstiini: Clearbluen testissä on yhtä "herkkä" herkkyys kuin Davideissa, ja siinä mainostetaan "jopa 4 päivää aikaisemmin, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa". Olen samaa mieltä, että on helpompi tulkita Clearblueta mutta itse olen silti pettynyt sen lupauksiin.

Yhteistyössä