Herkkupizzaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kaikkien kulinarististen sääntöjen vastainen tonnikala-jauheliha- ananas!-pizza uunissa... pohjan sentään tein itse.
Mites muiden pizzaperjantai?
Ihanaa- perjantai!

Meinasin tehdä pizzaa mutta ehkä sitten viikonloppuna.
Täytteinä yleensä jauheliha, feta, herkkusieni, tomaatti.
Jos täällä on mestari pizzaleipureita niin vinkatkaan paras tomaattikastikkeenne pohjan päälle, se on nimittäin mun ikuisuusprojekti enkä ole vieläkään löytänyt sitä mikä räjäyttää pankin.

Meinasin tehdä pizzaa mutta ehkä sitten viikonloppuna.
Täytteinä yleensä jauheliha, feta, herkkusieni, tomaatti.
Jos täällä on mestari pizzaleipureita niin vinkatkaan paras tomaattikastikkeenne pohjan päälle, se on nimittäin mun ikuisuusprojekti enkä ole vieläkään löytänyt sitä mikä räjäyttää pankin.

Kuullotan oliiviöljyssä valkosipulit ja kaadan tomaattisoseen kasariin...kuummennan ja maustan, käytän tuoreita yrttejä lähinnä.

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Kuullotan oliiviöljyssä valkosipulit ja kaadan tomaattisoseen kasariin...kuummennan ja maustan, käytän tuoreita yrttejä lähinnä.

Suurinpiirtein näin teen minäkin. Sitten piiiiiitkä haudutus, saa olla tosi tummaakin mun mielestä sen soosin. Mä käytän tomaattimurskaa paseeratun sijasta, koska siinä on mun mielestä vahvempi maku. Maustamisessa kannattaa muistaa suolaisen/makean/happaman tasapaino, eli sokeria ja vaikka viinietikkaa loraus mukaan. Tarvittaessa sitten vedän blenderillä/sauvasekoittimella vielä sileäksi ennen kuin levitän pizzan päälle. :)

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
Minä teen tomaattisoosin tomaattipyreestä, ketsupista, sokerista, mustapippurista ja oreganosta. Sekoitan aineet kylminä, kypsyvät kyllä uunissa sen, mitä tarvitseekin

Meillä ei kyl ole pizzaperjantaita et mies tyksää koksailla ja mä kans ni ollaan sit laitettu jotain erikoisempaa :) Eli nyt ihan just aletaan miehen kans sushia tekemään ja sit maistellaan vinkun kans :) Mä kyl tyksäilen kokkailessa ottaa sidukkaakin mut mies ei tykkää siitä, vaan sanoo, et se on tosi epäsexyä. Anyways sushia ja vinkkua :)

[QUOTE="vieras";28389171]Kaikkien kulinarististen sääntöjen vastainen tonnikala-jauheliha- ananas!-pizza uunissa... pohjan sentään tein itse.
Mites muiden pizzaperjantai?
Ihanaa- perjantai![/QUOTE]

Joo, pizzaa ja hedelmäsalaattia samassa paketissa :D

Yhteistyössä