Herkuton tammikuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cassyput
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cassyput

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
11 131
0
36
Onko muita mukana? Mä olin viime vuonna koko tammikuun ilman mitään herkkuja, ja piru vie aion olla nytkin vaikka olen raskaana. Aina välillä se on melko vaikeeta, mutta kyllä sen kestää. Ja voi että tekee hyvää kropalle ja mielelle!

Tulkaa mukaan!

Karkiton tammikuu on pelkkää huijausta! Ite ainakin vetäisin kaksin käsin keksiä, pullaa, hampparia, pizzaa ja aah vaikka mitä.

Ei, kyllä se on tiukka linja nyt. *nuttura*

Mä ajattelin pitää lähinnä sellasta tipatonta tammikuuta etten karkkia tai suklaata syö. Herrkuja kuten kuivakakkua tai muffinssia saan syödä niinä sunnuntaina jolloin en ole töissä ja pääsen pojan ja miehen kanssa kirkkoon, kirkkokahveilla on aina jotain herkkuja tarjolla joten sen pienen lipsahduksen sallin itselleni.

Viime vuonna tammikuussa oli miehen isovanhempien 60-vuotishääpäivä, mutta mä en syönyt kakkua kun olin kerran herkuttomalla tammikuulla. Kyllä mua hiukan paheksuttiin, mutta mitä siitä.

Kun on kerran päätetty, niin ei lipsuta.

Ei täysin herkuton, mutta karkiton ja sipsitön. Mutta kyllä mä rajoitan pullan ja kakunkin syöntiä, vaikka ei niitä muutenkaan tuu kauhiasti vedettyä.

Olen siis aloittanut tämän 1.1.

Yhteistyössä