Herkutteletteko tänään millään / mitä herkkuja kaupasta tänään ostitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Siinäpä kysymys..

Meillä ostettiin barbecue sipsejä, coca colaa, valkosipuli dippiä !! NAM!!
Näillä tosin herkuttelee vain äiti.. isi ei tykkää ja lapset nukkuu 3 v. ja 6 kk.

Sitten löytyy hyvää makumaasta pussin jämät ja lidlin suklaatia..

Montako lasta teillä on ja herkuttelevatko hekin?

Just testaan Ingmanin piparminttusuklaa-jädeä... Pari levyy Fazerin sinistä tuolla hyllyllä, jos sattuu jätski tuottamaan pettymyksen. Olen suklaaholisti.... En kuitenkaan aio syödä levyjä kokonaan, sitä vaan tarttee olla aina! Punkkua voisin ottaa, jos joku lasin tarjois...

perus karkkipäivä on tää perjantai meille. pikkuhyvää pussin ostin, sellasen leijonapussin..mikä lie.oisko tervaleijonaa. lapsilta lauantai pussista ne salmiakkiautot napsin..

Joka päivä karkkipäivä näin raskaana ollessa (rv25+3, +10kg...)
Tänään ; hornetteja&ranskalaisia, lidlistä niitä ihania hedelmätoffeita :heart:
Niin tosiaan, ja litra tuota minttu&suklaa jäätelöä odottaa pakkasessa. Mies tosin nukahti jo kesken ahmimisen :/
Ai niin, ja tuo piparminttusuklaa-jäätelö on aivan mahtavaa!! :p

Lapset sai kaupasta pikku suklaamunia. Äitille ja isille oli/on Coca-Colaa..
Mun äiti haki tänään yökylästä mun pikkusiskon ja pikkuveljen (9v ja 6v), ni anto mulle ja miehelle "palkaksi" karkkipussin (eldoraro Pääkallot) kun pidettiin noi lapsukaiset yökyläs viime yö.

Huomenna sitten käydään ostamassa sipsiä ja dippiä saunan jälkeen naposteltavaksi, ja tuosta karkkipussista jämät..

Mä en tiedä vielä, mutta jotain hyvää täytynee ostaa. Mulla on tänään siivouskeikka :D Ostin palkkarahoilla kaksi uutta patjaakin eilen. Vieraspatjaa en kyllä ainakaan enää ikinä kenelläkään käytä, sen verran pahasti se on uitettu oksennustaudin aikaan. :x