Hermo palaa täälläkin... lapsen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Mossad on aina ollut ihan omanlaisensa, mutta eilen illalla käämi kärähti kunnolla.

Mossad piti älytöntä showta iltapalalla, käkätti ja möykkäsi, riehui ja juoksenteli ympäriinsä häiriten muita. Ja hyväntuulisesti... Kun ei kerta kiellosta talttunut, lupasin, että saa mennä jäähylle alakertaan seuraavaksi. "Ihanaa, jäähy, ihanaa... Ihanaa Leijonat, ihanaa!" oli vastaus :headwall: "Enkä muuten mee."

Ilkeä äiti siihen, että jos et itse mene, minä vaikka kannan. "Jipii, mut kannetaan... ota sylkkyyn! Mä pääsen jäähylle." roudasin yhä meluavan ja ärsyttävän hyväntuulisen tytön alas ja annoin luvan tullla jatkamaan iltapalaa, kunhan on rauhoittunut. Meni mikrosekunti ja Mossad ryntäsi ylös "En mä vieläkään käyttäydy kunnolla!"

Seuraava jäähy förstugassa. Ja sitäkin seuraavaa laulellen ja riehuen... kunnes joutui pidemmäksi ajaksi. Sitten alkoi huuto "Mä kuolen! Mä karkaan ja sitt mä kuolen ja se on sun syy!" Kun jäähy oli otettu, Mossad meni taas iloisena sänkyynsä :headwall:

Kyllä voi jurppia! Miksi ei voi ymmärtää, koska minä olen tosissani!!! Ja muu sisarusparvi tietenkin tirskui vieressä, kun korvistani nousi savu ja sieraimista iski liekit. Vähän aikaa konfliktin jälkeen vielä kädet tärisivät ja koko kroppa oli kireänä.

*oikeasti ovat ihania... yleensä*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa tutulta. Ja käy tosiaan hermoille. Meillä 5v on ihan samanlainen. Minkä ikäinen Mossad on?

"Jo" yhdeksän... Mutta on osannut moiset konstit jo pienestä pitäen. Mossadin erikoisalathan ovat kiristys ja terrori, tämä menee ehdottomasti terrorin piikkiin, vai kuinka?
:D

Kiukuttelisi sitten edes kunnolla, mutta kun ei...

Juu tuo on sellaista passiivisaggressiivista käytöstä. Meillä poika taas vetää virttä että ....siks ku oon tyhmä niin teen näin...siks ku oon laiska niin en tehny sitä...siks ku mua ei sillai kiinnosta.....jne
Ärsyttää

|O

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Voi kun te olette kaikki niin, niin... en mä osaa edes sanoa...

:kieh: Eikö vain?

Mossad tulee pääsemään pitkälle elämässään... ehkä jopa Siperiaan saakka, ellei joku ammu häntä sitä ennen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Voi kun te olette kaikki niin, niin... en mä osaa edes sanoa...

:kieh: Eikö vain?

Mossad tulee pääsemään pitkälle elämässään... ehkä jopa Siperiaan saakka, ellei joku ammu häntä sitä ennen :saint:

Eikun oikeasti.

Teillä toi tahtojen taistelukin kuulosti silitykseltä meidän vastaavaan verrattuna.

Jos mulla olisi edes rahtunen tota tyyneyttä joka susta löytyy, ei mua nytkään keljuttaisi näin kovin se, että toi yksi pikkupiru juuri repi nenäni verille... (tai ehkä se ei edes olisi repinyt)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Juu tuo on sellaista passiivisaggressiivista käytöstä. Meillä poika taas vetää virttä että ....siks ku oon tyhmä niin teen näin...siks ku oon laiska niin en tehny sitä...siks ku mua ei sillai kiinnosta.....jne
Ärsyttää

|O

Aktiivispassiivisaggressiivista? :kieh:

Mitä hittoa siinä voi tehdä?

Ärsyttää

|O

Aktiivispassiivisaggressiivista? :kieh:

Mitä hittoa siinä voi tehdä?
No ei mitään järkevää ainakaan, mä yleensä vain tyydyn tuhahtamaan että niinpä tietenkin

Ruusa,

minun tyyneyteeni ei kukaan usko, joka on raivoni kohteeksi joutunut :saint: Mutta sanotaan vaikka näin: selkeä oiretiedostus kompensoi sen, mikä älystä puuttuu... ja estoton desibelien käyttö ehkäisee aivoverenvuotoja.

Ruusa,

minun tyyneyteeni ei kukaan usko, joka on raivoni kohteeksi joutunut :saint: Mutta sanotaan vaikka näin: selkeä oiretiedostus kompensoi sen, mikä älystä puuttuu... ja estoton desibelien käyttö ehkäisee aivoverenvuotoja.
Jep kiitos tästä tummennetusta, nyt siis minulla on "hyvä syy" karjumiseeni :saint:

Ruusa,

Aiheuttaa tilapäistä (jopa pari päivää kestävää ) kurkkukipua, pahimmillaan.

:saint:

No ei mitään järkevää ainakaan, mä yleensä vain tyydyn tuhahtamaan että niinpä tietenkin

Höh. Äsken vastasin tähän, tuli tuplana ja poistin toisen... molemmat hävisivät.

Mutta en siis minä voi myöntää tuollaisia seikkoja lapselle. Mossad ei ole tyhmä eikä laiska. Ja vaikka olisikin, ei takuulla ole itsetunnolle hyväksi kuulla tuollaisia "totuuksia" vanhemman suusta.

Ja eilen taas uusiksi... nyt ihan oikean raivarin kera. :headwall: Jouduin pitelemään Mossadia aloillaan... tyttö huusi ja rääkyi ja potki ja yritti purra. Saatuaan riehumisen valmiiksi, hän oli taas valtavan hyväntuulinen, kohtelias ja avulias.

Siis täysin on-off-vekara :headwall:
*hiki tuli molemmille*

Osa ongelmaa voi olla se, että paras ystävä oli auto-onnettomuudessa ja Mossad tietenkin pelästyi...

Kuri ja järjestys on, mutta tunteitaan saa näyttää.

Seiskan vika :/ .
Sori, oli pakko :hug:.
Tuskin maltan odottaa, että omat lapseni pääsee tuohon ikään. Esikoisella on jo nyt kyky olla superärsyttävä tekemättä kuitenkaan mitään varsinaisesti kiellettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Seiskan vika :/ .
Sori, oli pakko :hug:.
Tuskin maltan odottaa, että omat lapseni pääsee tuohon ikään. Esikoisella on jo nyt kyky olla superärsyttävä tekemättä kuitenkaan mitään varsinaisesti kiellettyä.

:laugh:

Ihan hyvä! Mutta tällä kertaa ei kaverin onnettomuus ollut Seiskassa, edellinen tragedia samassa perheessä kylläkin... *kyllä, silmäilen Seiskan kannet kauppajonossa*

Se tieto varmaan hieman selventää suhdettani ko. lehteen... Ei ole kiva lukea *skaa kaverin perheestä tai surusta...

Uusimmat

Yhteistyössä