Hermoloma tiedossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Poolo

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
1 975
0
36
Lähetään miehen ja pikkuvauvan kans Tampereelle; ollaan 2 yötä hotellissa ja shoppaillaan, käyään kattomassa Manserock -musikaali teatterissa... aah! Isommat lapset menee viikonlopuks mummolaan hoitoon. Ihanat kolme päivää tiedossa, sielu ja hermot lepää! Pakko oli hehkuttaa tänne, vaikka aika turha alotus, sori! Ainiin, kun tuo meiän pikkuvauveli lähtee sinne musikaaliin mukaan ni oiskohan kellään moisesta kokemusta? Meillä on hälle varattu lasten kuulosuojaimet kyllä, tarviisko jotenkin muuten varautua?

Miten loma pikkuvauvan kanssa voi olla hermoloma?? Kyselee yks uupunut äiti pikkuvauvansa kanssa - en kaipaile musikaaleja,vaan kun joskus sais yhden yön NUKKUA! Teillä sitten taitaa olla toisenlainen vaavi...

Ei olla hänen kanssa reissattu, mutta toivottavasti menee ihan hyvin; on tosi helppo ja sopeutuvainen vauva ja meteliin kotona tottunu. Tietysti kaikkea voi sattua mutta sekin on jo lomaa kun päästään kotoa vähäksi aikaa pois!

Rentouttavaa lomaa teille :) tosin sen verran mä nurisen, että mulle teatteri on niin täydellinen rentoutumispaikka, että mä en välttämättä tykkäis jos joku sinne tulis vauvan kanssa... paitsi jos se vauva olis hiljaa sen koko ajan ihan takuuvarmasti

Siis oletteko menossa katsomaan musikaalia Vuonna -85? Sehän kestää väliajan kanssa 2 tuntia 50 minuuttia, jaksaako teidän pieni sen ajan pysytellä hiljaa että ei häiritse muita?

Vuonna -85 on kyllä mielettömän hyvä musikaali!

Mä kanssa sitä mieltä,että jos ite kerrankin saan liput musikaaliin niin en haluu viereeni pikkulapsia,en omiani enkä muiden! Älkää pilatko muiden vapaailtaa! Babyleffat on eri juttu!

Yleensä vauveli vetelee päivälläkin useamman tunnin unta kerrallaan ja TOIVON, että nyt myös. Ja on tosissaan tottunut meteliin, ei nyt tietty samanlaiseen kun jossain musikaalissa mutta kuitenkin. Ja meillä on just tätä varten varattu reunapaikat jos pienellä hermo menee. Väliajalla hää voi syödä niin ei ainakaan nälkä yllätä kesken kaiken. En usko että suuremmin häiritään muita katsojia. Niin, mennään siis päivänäytökseen, klo 13.

Joo ette kyllä varmaan saa mitään hellyyttäviä katseita osaksenne.
Jos teitä siis edes päästetään sinne vauvan kanssa.

mun vauvani on myös töttunut meteliin ja nukkuu hyvin, mutta vieras paikka ja vieraat äänet saattaa olla ihan eri juttu.

En ois kyllä uskonu saavani täältä tällasta kommenttia kun tarkotus ei todellakaan oo pilata kenenkään toisen esitystä. Harmi tietysti jos joudun vauvan kans lähtee kesken katsomosta, mutta mieluummin niin kun pilaisin muiden esityksen sillä että vauva itkee. Pitipä tehä koko alotus kun tästä tällanen soppa tuli. Ja vielä sen verran, että lippuja varatessa kyllä oli puhetta vauvan mukaan tulosta eikä kielletty - siksi saatiin ne reunapaikatkin. En taia enää jaksaa kommentoida tätä, kiitos vaan.

Mutta mieti nyt sitä lastasikin. Mä en ikinä veisi pientä vauvaa tuollaiseen paikkaan. Varmasti hermostuu siinä metelissä, joka on taatusti toisenlaista kun teillä kotona.
Meiän 4- vuotiaskin pitelee korvia Titi-nallen konsertissa.

Yhteistyössä