Hermostuin ex:lle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CandleLight
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CandleLight

Aktiivinen jäsen
02.10.2006
6 004
1
36
41
Laukaa
pientapiristysta.blogspot.com
Kunnon riidan sain aikaseks äsken mesessä kun menetin ex:lle hermoni. Tyyppi on työttömänä ja on ollut kohta jo 2 kuukautta ulkomailla tekemättä mitään. Ja aikoo muuttaa sinne pysyvästi vielä viimestään syksyllä. Ja on puhunu myös antavansa mulle koko huoltajuuden (meillä on nyt yhteishuoltajuus). Mua vaan pistää niin vituttamaan (anteeks kielenkäyttö ) että se lorvii siellä ulkomailla kun se vois olla enemmän lapsensa kanssa kerta töitäkään sillä ei ole. Ja toisekseen se, että kun se ennen on pitänyt niin siitä kiinni, että hän haluaa pitää huoltajuuden 50/50, niin tää äkillinen mielenmuutos tarkottanee sitä, että siitä tuskin paljoa enää kuuluu syksyn jälkeen. Raivostuttaa ja suututtaa ja vituttaa kun tyyppi tod.näk. hylkää lapsensa ja toi käytös että pitää lähteä jonnekkin helvetin Sveitsiin ettei vaan tarviis olla lapsen kanssa!! Elatussopimuskin pitäis uusia mut näinköhän se saa persettään Suomeen ees sen vertaa että sen saisi tehtyä?!

Sori purkaus, ottaa päähän!! :headwall: :headwall: |O

huoh

näitähän tässä maailmassa on ihan riittämiin, eikä kukaan halua sellaiseen tilanteeseen vapaaehtoisesti mennä missä sinä olet
Tietty sua vituttaa, vituttaa lapsesi puolesta. Lapselle on tärkeää myös se isä, Ja äitinä sinusta tuntuu tosi pahalle kun lapsesi isä tekee näin eikä ajattele järjellä yhtään, pelkkää omaa napaa vain.

Sun täytyy vain elää näin, tulla jotenkin toimeen, ja onhan lapsellasi rakastava äiti, kyllä lapsista ihan hyviä kasvaa vaikka toista vanhempaa ei olekkaan läsnä

tsemppiä koita jaksaa

haluatko kuulla mun exästä? Ollut työttämänä kohta kaksi vuotta, alkoholisti, kannabisriippuvainen, nähnyt tyttönsä kerran ja kertakaikkiaan täysin turha jätkä! Peruskoulun saanut käytyä ja siihen jäi uraputki. ottaa tytön puolesta niin paljon päähän mutta ei sitä toista voi lastaan pakottaa näkemään.. kyllä nuo lapset ilman isääkin pärjää jos on hyvä äiti :).. niin minä ainakin toivon

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Paska homma. Varmaan lakkaisin puhumasta isästä, siten enään itse pitäisi isää "hengissä". jos lapsi kyselee niin kerro että isä asuu nyt ulkomailla, mutta rakastaa kuitenkin lasta.

Peesi tälle.

Ja :hug: ap:lle!!!

Ei lapsi nytkään pahemmin isää kysele, välillä kyllä kysyy missä isä on mutta harvemmin. Mutta huolettaa kun lapsi on isompi ja rupeaa kuitenkin miettimään että miksi isä ei häntä ole halunnut nähdä. Ottaa päähän... |O Kiitokset neuvoista ja tsemppauksesta! Ja stormille: :hug: ei sullakaan helppoa ole (ole ollut).

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Ei lapsi nytkään pahemmin isää kysele, välillä kyllä kysyy missä isä on mutta harvemmin. Mutta huolettaa kun lapsi on isompi ja rupeaa kuitenkin miettimään että miksi isä ei häntä ole halunnut nähdä. Ottaa päähän... |O Kiitokset neuvoista ja tsemppauksesta! Ja stormille: :hug: ei sullakaan helppoa ole (ole ollut).

juu no ihan sama millaista minulla on ollut. tyttö tässä on surettanut mutta olen tullut siihen johtopäätökseen että kyllä lapsella huonomminkin voi asiat olla. Parempi ettei näe ollenkaan kuin että näkee kerran-pari vuodessa. Ei osaa sitten ikävöidäkään. Tsemppiä sinulle ja toivottavasti lapsen isä tulee järkiinsä ja palaa suomeen sieltä mutta jos et kiinnosta niin parempi ilman

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:

juu no ihan sama millaista minulla on ollut. tyttö tässä on surettanut mutta olen tullut siihen johtopäätökseen että kyllä lapsella huonomminkin voi asiat olla. Parempi ettei näe ollenkaan kuin että näkee kerran-pari vuodessa. Ei osaa sitten ikävöidäkään. Tsemppiä sinulle ja toivottavasti lapsen isä tulee järkiinsä ja palaa suomeen sieltä mutta jos et kiinnosta niin parempi ilman

niinhän se on, parempi ilman kun et näkis sillon tällön ja sitten ikävöis. harmittaa ja vituttaa..

Ymmärrän tilanteesi paremmin kuin hyvin! Vihuttaa se ja paljon kun ei isällä kiinnosta, mutta minkäs teet. Mulla otti varmaan puol vuotta ennenkuin pääsin vihani yli. Nyt menee hienosti. Tottakai se ottaa lapsen puolesta päähän, mutta mitä hän tekis isällä jota ei kiinnosta?

Yhteistyössä