Hermot ei kestää

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Yksi mua pyysi että teen tilaus hänelle Kiinasta,kun hänellä ei ole luottokorttia, ok,mä tein,siis mun mies.No,ajattelin tarkista miks se ei tulee jo noin kauan,...maksu ei mennyt perille,hieno....
Sitten vielä,no sen mä voi ymmärtä että miehellä oli kiirettä ja hän antoi väärä tilinumero yhdeen paikaan ja nyt pitä koko systeemi vaihta uudestaan...huoh
Sitten lähetimme toinen varoitus,kenestä mä kerroin,mun x-paras kaveri joka ei maksanut ,mitä on ostanut ja muutenkin mulle teki paska,olimme taas hänen luona ja postin kauta laitoimme jo toinen kerta sen varoitus ja taas ei kuulu mitään,mut nyt rikosilmoitus tehty...
Sitten,mun on pakko saada yks tärkeä juttu kuntoon,mutta en ehdi täällä viikolla ja tuskin seuravalla viikolla kun se verotoimiston työntekijä on poissa keskiviikon asti ja mulla oli tarkoitus sen saada jo täällä viikolla :kieh:
ja muutenkin mulla on kauhea flunssa,töihin on pakko mennä ja olla 3päivää ainakin |O sekä vielä kuukautset alkaneet ja muutenkin kaikki päin p***

Jo jo on - normaalia naisen elämää... Mutta tiedätkö mitä? Luotat ihmisiin aivan liikaa. Hmm... yrität myös miellyttää ihmisiä - sen huomaa ammatistakin. Ihmisten miellyttämisestä ei ole mitään hyötyä - ne eivät pidä sinusta yhtään sen enempää vaikka kuinka olisi mielein-kielin. Asiakkaiden miellyttämisessä on tietty se järki, että ne maksavat.

Kun tulee enemmän ikää - huomaa, että on vain muutama ihminen joihin voi oikeasti luottaa. Itse olen 47v ja minulla tuollaisia ihmisiä on kaksi; äitini ja poikani. Itse olen myös sellainen, että pidän aina sanani, vaikka se olisi kuinka vaikeata tahansa, ja teen helposti ihmisille palveluksia.

Alkuperäinen kirjoittaja kim:
Kun tulee enemmän ikää - huomaa, että on vain muutama ihminen joihin voi oikeasti luottaa. Itse olen 47v ja minulla tuollaisia ihmisiä on kaksi; äitini ja poikani. Itse olen myös sellainen, että pidän aina sanani, vaikka se olisi kuinka vaikeata tahansa, ja teen helposti ihmisille palveluksia.

no mulla näköjään kans nyt kavereita ei melkein ole,vain tuttuja ja kyllä ikä oppi,harmita vaan kun itsekin tulee tollaiseks kuin muut,kun elämää sen tekee

Yhteistyössä