Hermot kireällä :(

No höh. :( Mutta tosiaan kannattaa varmistella vielä kunnon testillä... suosittelen digitestiä, niin ei jää jossittelemisen varaa. Ne viikkonäytölliset maksaa kai jotain 10-15 euron väliltä. Ei-viikkonäytölliset on varmaankin vähän halvempia.

ihan apteekin tavallinen testi näytti selvän plussan päiväpissasta eilen, vaikka kuukautisten ois pitäny vasta tänään alkaa.. :) ne testit on muutenkin ainakin miulla näyttäny varman tuloksen aikasin..

Hulluja akkoja...

50276_278917375375_2258200_n.jpg

Kiitoksia vain kaikille tsempeistä :) :heart:
Jos ei nyt tärpännyt niin jospa sitten ensi kerralla. Kuukauden päästä taas samanlainen ketju kehiin :D

kerroinkin jo oman tarinani, "unohda" koko homma. tai ota selville "mikä mättää" kun ei tärppää. 3.5v kuitenkin muistaakseni olitte yrittäny. ja silloin kun meillä unohtu se kumi, jäin nukkuun mahalleni enkä käynyt pesulla. joku sanonut että jos taaksepäin kallistunut kohtu, se olis paras, jos taas eteenpäin niin selälleen ja jalat kohti kattoa :D

kerroinkin jo oman tarinani, "unohda" koko homma. tai ota selville "mikä mättää" kun ei tärppää. 3.5v kuitenkin muistaakseni olitte yrittäny. ja silloin kun meillä unohtu se kumi, jäin nukkuun mahalleni enkä käynyt pesulla. joku sanonut että jos taaksepäin kallistunut kohtu, se olis paras, jos taas eteenpäin niin selälleen ja jalat kohti kattoa :D

Heh, pitää koittaa unohtaa koko homma ja kokeilla aina seksin jälkeen hassuja asentoja :D 3 vuotta noin, ollaan yritetty, kyllähän tuo ois aika käydä lääkärin juttusilla... Oon vaan niin kamalan arka menemään :(

^Miksi arka? Eikös se helpottais oloa kun _tietäis_ mahdollisista hitauden syistä jotakin, eikä tarttis vaan kuukausi toisensa perään pettyä (ja jo vuosia takana, aargh)! Itse kun satun tietämään että mulla on lyhyt luteaalivaihe, ajattelin konsultoida lääkäriä jo suunnilleen ennen kuin alan yrittää XP nimittäin siitä, kannattaako kokeilla heti keltarauhashormonia vai onko se aina "tuomio" se lyhyt luteaalivaihe. (Oon ajatellut, että ehkä hormonitasapaino innostuu sitten joskus, kun siemenneste päätyy oikeaan kuukauden aikaan sinne, minne pitääkin.)

Minun pakko kyllä sanoa, että eikö ole aika älytöntä alkaa onnittelemaan testistä joka ei todellakaan ole selkeä plussa! Kyllä siihen ihan kaksi kunnon punaista viivaa tulee jos se on selkeä plussa. Minusta ainakin tuntuisi pahalle, että olisi kolme vuotta yritystä takana ja vaikka kuinka ajattelisi, ettei toivo liikoja liian aikaisin niin jos jossain netissä ihmiset sanoisivat, että juu kyllä tuo selkeä plussa on, onnea, niin alkaisin minä jo toivomaan ja taas olisi pettymys edessä. Jos jollain on käynyt älytön tuuri, että on tullut joku haalea viiva, eikä edes viivan paikalle niin älkää nyt luulko, että se on selkeä plussa ja tarkoittaa heti raskautta kaikilla. Tsemppiä ap:lle ja toivottavasti olisit raskaana, en tarkoittanut loukata tällä kommentilla, tuntuu vaan niin hölmölle onnitella aivan liian aikaisin! Tulee turhia toiveita ja pettymyksiä. Mutta pidän peukkuja sinulle toivottavasti tärppäisi!

En tiedä miksi olen niin arka, pitäisi ottaa itseä niskasta kiinni ja marssia lääkärille miehen kans. Ja niin aionkin tehdä, mulla tulee yks reseptin uusinta eteen niin ajattelin siinä samalla ottaa puheeksi asian. Jospa se siitä sitten lähtis eteenpäin :)

"Vieras": En loukkaantunut lainkaan :)

Kyllä se joskus paistaa risukasaankin, se oikeanlainen aurinko :)
Me luovuttiin ehkäisystä ehkä vuonna 2000, esikoinen syntyi 2007. Ja ei me nyt yritetty tuskissaan koko tota aikaa, viimeinen vuosi oli jo sellaista kellon ja kalenterin kanssa juoksemista että stressi oli huipussaan.
Mars lääkärille ja pam. Olin raskaana. Stressi poistui, kun ajattelin et ei oo mun käsissä. Satuin just ovispäivänä ultraan, lääkäri käski kotiin hommiin. Ja tehtiin työtä käskettyä ;) Sain lugestronit ja seuraavan käynnin muutinkin sitten varhaisraskauden ultraksi :)
Toinen sai taas alkunsa siitä kuuluisasta yhdestä kerrasta.
Kyllä se tavalla tai toisella teitäkin vielä potkii, se onni :)

Juu siis tein yhteensä kaksi testiä. Eilen vai oliko toissapäivänä tein negatiivisen testin. Menkat ei oo vielä alkaneet, mutta eilen oli sellaisia kipuja alavatsassa että piti olla koko ajan kyyryssä ja hiki valui... Epäilen jotain kystaongelmaa kun sellasta mulla on joskus aiemminki ollu.

Alavatsakivut ja kuukautisten "suoma" hormonihyrräily on kyllä niin :kieh:....

Tuota..tuli mieleen, että onko sulla aikaisemmin ollut kivuliaita kuukautisia... Onko esim. endometrioosi poissuljettu?

Ei mulla aina ole, saattaa pientä nippailua olla ennen kuukautisia. Mulla muutama vuosi sitten oli toiminnallinen kysta, oli jatkuvat kuukautiset ja kovia kipuja. Keltarauhashormonilla saatiin kuriin. Sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia, mitä syt satunnaisia nippailuja ja harvemmin noita suuria kipuja. Endometrioosia mulla ei ole, tai ainakaan ei ole huomattu mitään sensuuntaista.

Yhteistyössä