Hermot menee auton ja miehen kans

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Syksyllä mies myi tuosta vaan "mun" auton pois ja osti pienemmän tilalle. Siis meidän kakkosauto oli. Tuo pieni auto muuten hyvä (halvempi pitää, uudempi ym) kuin edellinen. Ainoa miinus on se että sillä ei juuri lapsia kuljeteta kun on niin pieni.
Yleensä sit vielä omien lisäksi lasten kavereitakin kyydittävänä.

Mies nyt sit kulkenukki tuolla pikkuautolla töissä ja mulla ollu tuo isompi ykkösauto. Ongelma vaan se että se leviää käsiin ja miestä ei kiinnosta yhtään. Ja tähän väliin että mies omistaa autokorjaamon joten meillä se on mies joka korjaa autot.

Tuossa ykkösautossa vilkkunu moottorin merkkivalo jo reilun viikon. Eka kerralla soitin miehelle ja sano vaan et voi ajaa niin kauan kuin kulkee. Auto kulkenu merkkivalosta huolimatta tän viikon ihan ok.
Nyt vein sit lapsia harrastuksiin ja luistelemaan. Auto ei ottanu kierroksia ja kulki max 40 km/h.
Pääsin kotiin ja soitin miehelle tuosta autosta. Vastaus oli vaan et aha. Minkä minä sille voin. Joo minkähän. Tulis edes aikanaan kotiin et pääsisin sillä pikkuautolla hakemaan lapset harrastuksista. Mut ei edes sen vertaa luvannu. Kuitenkin menny aamulla kuudeksi töihin niin ei ihan kohtuuton vaatimus jos olis seitsemältä illalla edes tän kerran kotona.

Tietää vaan et minä oon kohta taas ilman autoa. Ja tuo ykkösauto on firman joten minä en voi sitä mennä vaihtamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kävellen mennään;27839741:
Hankala tilanne. Aja se puuhun, mutta niin, ettet satuta itseäsi.

Vissiin pitäs. On tuosta ollu puhetta et pitää vaihtaa mut vasta parin kolmen vuoden päästä. Se vaan et nyt tuo kakkosauto niin mini et tosi hankala lasten ja ostosten kans.
Ja asutaan sen verran korvessa että tuota kuskaamista on jatkuvasti johonki suuntaan.

Paskamaista.

Oma mieheni on autojen kanssa tumpula (ihan kaikella rakkaudella sanottu, en ole häntä autonkorjaajaksi valinnutkaan ;) ). Joskus ammoin ekojen autojen kanssa hän sitten isänsä kanssa yritti korjailla mutta ei mun hermot kyllä kestänyt sitä. Korjauksen aloittaminen kesti ja kesti, ja itse korjaus vasta aikaavievää oli. Ja lopputuloskin vähän niinkuin sinne päin.

Aloin ajat sitten viedä oman autoni ihan korjaamolle kun siinä jotain laittamista oli (alkaen ihan öljynvaihdoistakin). Ja mies saa itse viedä oman autonsa korjaamolle myös (hupaisasti kyllä vie samalle pajalle kuin minäkin omani, erimerkkisen :D).

Ei tossa ole kuule enää mitään vaihtoehtoja!! Ihan hirveä sikapossu toi sun miehesi. Miten sä kestät tollasessa suhteessa, eikö sulla ole mitään itsekunnioitusta?! JÄTÄ se sika ja jätä se possu. Ihan hirveä sikapossu koko mies. Jätä se sikapossu !!

[QUOTE="a p";27839777]Kiitos. mut mulla oikeasti kiehuu tuon takia. Jos mies ei kerran ite osallistu noiden lasten kuskaamiseen (edes tällaisessa tilanteessa) niin on kyllä sen homma pitää huolta että mulla on toimiva auto pihassa.[/QUOTE]mä menisin ssen auton kanssa sinne miehen korjaamolle ja tökkäisin sen auton siihen tietokoneeseen kattoisin vikakoodin ja käskisin jonkun korjaajan ( jos ei mies itse ole kuuloetäisyydellä) niin hoitaa homman. onko se nyt niin vaikeeta aikuisella naisella laittaa yks saamaton mies ruotuun?
:popcorn:

Höh, viet sen sitten kilpailijalle huollettavaksi, eipä sulla muita vaihtoehtoja ole.
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, parturin lapsilla on pottaleikkaukset ja autonkorjaajalla risa auto, niin se vaan menee.

Niin ja nuohoojalla hormit nuohoamatta. :ashamed:

[QUOTE="vieras";27839770]Paskamaista.

Oma mieheni on autojen kanssa tumpula (ihan kaikella rakkaudella sanottu, en ole häntä autonkorjaajaksi valinnutkaan ;) ). Joskus ammoin ekojen autojen kanssa hän sitten isänsä kanssa yritti korjailla mutta ei mun hermot kyllä kestänyt sitä. Korjauksen aloittaminen kesti ja kesti, ja itse korjaus vasta aikaavievää oli. Ja lopputuloskin vähän niinkuin sinne päin.

Aloin ajat sitten viedä oman autoni ihan korjaamolle kun siinä jotain laittamista oli (alkaen ihan öljynvaihdoistakin). Ja mies saa itse viedä oman autonsa korjaamolle myös (hupaisasti kyllä vie samalle pajalle kuin minäkin omani, erimerkkisen :D).[/QUOTE]

Siis mun miehellä on autokorjaamo. Eli ei oo siitä kiinni etteikö osaa. Työkseen siis korjaa muiden autoja. Ja just investoineet uusiin laitteisiin (esim tietokonejuttuihin) ym. Et pitäs hoitua kyllä yks oma auto ihan kohtuudella.
Mun isä taas ei tajua autoista mitään ja ne viekin sit aina korjaamolle autonsa ja olis meilläkin ihan ok jos tuolla miehellä ei ois tuota omaa korjaamoa.

[QUOTE="vieras";27839822]Onko niillä autolla joku merkki ja vuosiluku? ?[/QUOTE]

Siis kysytkö tuota meidän autoa. Opel Omega muistaakseni 2002, ajettu n 450 000. Että juu alkaa olla korjaajan unelma.

[QUOTE="a p";27839837]Siis kysytkö tuota meidän autoa. Opel Omega muistaakseni 2002, ajettu n 450 000. Että juu alkaa olla korjaajan unelma.[/QUOTE]

Bensa vai diesel?

mä menisin ssen auton kanssa sinne miehen korjaamolle ja tökkäisin sen auton siihen tietokoneeseen kattoisin vikakoodin ja käskisin jonkun korjaajan ( jos ei mies itse ole kuuloetäisyydellä) niin hoitaa homman. onko se nyt niin vaikeeta aikuisella naisella laittaa yks saamaton mies ruotuun?

Pitää nyt oottaa et se mies kotiutuu eka. Sit aletaan "neuvottelemaan". Oon minä tuolla paperihommia tehny mut en hallin puolella oo viel ollu opiskelemassa. KAit tuo pitää opetella sit sekin.

Höh, viet sen sitten kilpailijalle huollettavaksi, eipä sulla muita vaihtoehtoja ole.
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, parturin lapsilla on pottaleikkaukset ja autonkorjaajalla risa auto, niin se vaan menee.

Niin ja nuohoojalla hormit nuohoamatta. :ashamed:

Niinhän se menee. Väliin se vaan ottaa niin päähän. Tuossa ei toimi hehku kunnolla ja sanoinki miehelle et tosi hyvää mainosta korjaamolle kun kaupan pihalla sahaan minuutti tolkulla käyntiin ja sit pölähtää musta savupilvi perään kun viimein lähtee. Asutaan tuppukylällä joten tosi moni tuntee ainakin näöltä jos ei muuten.

[QUOTE="a p";27839858]Pitää nyt oottaa et se mies kotiutuu eka. Sit aletaan "neuvottelemaan". Oon minä tuolla paperihommia tehny mut en hallin puolella oo viel ollu opiskelemassa. KAit tuo pitää opetella sit sekin.[/QUOTE]no sitten menisin sinuna sinne hallille, ja ilmaisisin kaunistelematta asiani ja vaatisin hoitamaan homman.
mutta jos kerran pitää keskustella ja jahkailla niin oikeasti en ihmettele yhtään että mies toimii niin kuin toimii.

[QUOTE="vieras";27839867]Epäluotettavin moottori siinä mallissa kuin vaan olla voi. Aja kaatopaikalle se koko paska.[/QUOTE]

AIka hyvin tuo kuitenkin toiminu ku kilometrejä kattoo. Ja nyt vasta ongelmia. Mut tuntuukin et leviää nyt sit kerralla käsiin.
Sais vaan tuon miehen suostumaan et vaihetaan nyt tuo auto kun ees jotenkin vielä toimii.

[QUOTE="vieras";27839890]Se ei ole yhdestä hehkusta kiinni se sahaaminen. PAska mikä paska, öljypumppu siellä jo vetelee viimeisiään. Muutkin pumpu on jo lopussa.[/QUOTE]

ON se hehkusta kiinni kun kylmänä ja kuumana lähtee ilman sahaamista. haaleana ei lähe sit millään.

Yhteistyössä