Hermot menee heti aamusta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Onko muita joilla ei oo ikinä siistiä vaikka kuinka siivoaisi |O Mie en jaksa tätä hinkkaamista ja puunaamista, mutta kun hermot ei kestä olla sotkussakaan. Joka päivä joutuu imuroimaan, kun roskaa tulee sisälle koko ajan ja koirankarvoja tietysti. Tänäänkin pitäs siivota, pestä ikkunoita, juosta kaupassa, tehdä puutarhatöitä, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa... lista tehtävistä hommista on loputon. Ja mikä kummallisinta, niin tekemistä riittää joka saamarin päivälle |O

huh huh, onpas sulla urakkaa. mä pidän sisällä aurinkolaseja, peittää hyvin kaikki lian.. ja sit ku on vaaleanpunaiset lasit pääs niin tulee niin positiivinen olo että yököttää.

:wave:

Tosin kaikki sanoo että se on vain minun mielikuvitukseni..Juu onpa tosiaan..Nytkin keittiössä on hiekkaa lattialla,koirankarvoja joka huoneessa,eteisessä kenkäläjät...

Olen joskus uhannut,etten siivoaisi viikkoon -näkisi muutkin sen kaaoksen,mutta ei kestä pää katella sotkuja...

Hyvin tuttu tunne! Meillä kaksi lasta, koira ja kaksi kissaa. On vaan ollut pakko opetella ottamaan rennommasti, saapahan lapset hyvän vastustuskyvyn kun ei niin mielettömän siistiä ole.

voi, niin tuttu tunne mutta 4 lapsen, 2 koiran ja 1 kissan myötä sitä on vaan ollut pakko alkaan uskomaan että meillä ei koskaan huusholli ole täysin siisti, eihän tässä muutoin kerkeisi kuin rätti kädessä kulkemaan päivästä toiseen. Nyttekin on isommalla koiralla karvanlähtöaika niin ihminen jolla ei itsellä ole eläimiä jos sattuisi meille tulemaan niin kahtoisi varmaan ettei meillä ole imuria talossa lainkaan vaikka todellisuudessa eilen illalla imuroin viimeksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Onko muita joilla ei oo ikinä siistiä vaikka kuinka siivoaisi |O Mie en jaksa tätä hinkkaamista ja puunaamista, mutta kun hermot ei kestä olla sotkussakaan. Joka päivä joutuu imuroimaan, kun roskaa tulee sisälle koko ajan ja koirankarvoja tietysti. Tänäänkin pitäs siivota, pestä ikkunoita, juosta kaupassa, tehdä puutarhatöitä, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa... lista tehtävistä hommista on loputon. Ja mikä kummallisinta, niin tekemistä riittää joka saamarin päivälle |O

Just tuon takia mun pää ei kestänyt olla kotiäitinä yhtään.

Ja tuon sotkemisen takia meillä ei oo eikä tuu olemaan kissaa eikä koiraa ikinä. No, oon kyl allerginenkin, mutta...

joo, ja vähänkö hävettää sitten nämä yllätysvieraat.. Minkäs teet kun tavarat ei pysy kaapeissa(1v 4kk termiitti..) kun tuholainen iskee. Lattioilta löytyy minun alushousua, kenkää joka lähtöön, haarukat ym. keittiö välineet kans siellä lojuu.. + lelut jotka osan olen laittanut kannellisiin laatikoihin(joissa klipsi lukot).. ja nuo prrkl tavarat tuolla joka huoneen lattialla! Ennen riitti 1xvko imurointi, nyt on pakko 2x väh(nyt siis yksi lisää sotkijana).. Sitten kun tietää että se siisteys häviää 1h, eli turhaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:

Voin allekirjoittaa joka sanan |O Välillä tuntuu, etten muuta teekään kuin pese, pyyhi ja hinkkaa samoja paikkoja, ja silti aina on sama kaaos ja paniikki jos tulee yllätysvieraita. Ja itseäni ärsyttää katsella tätä sotkua päivästä toiseen... :headwall:

No, meillä kyllä remontoidaan, joten tilanteelle ei vähään aikaan voi mitään. Voi että kun tulee olemaan helppoa vähän aikaa kun nämä remontit ehkä joskus valmistuu. :kieh:

no täällä on ongelma ratkaistu siten, että ei siivota =)

sit vasta kun todellakin menee hermot siihen roskaan ja hiekkaan, niin otetaan imuri kouraan ja siivotaan :D

kerran täällä vaan eletään, niin mitä siitä paskasuudesta stressaamaan?

Meillä mies on se,joka valittaa ainaisesta epäjärjestyksestä.Minä en kuulema tee päivisin mitään,kun aina on sekaista.Voi v... Olispa itse kotona päivät ja katsois kuinka kauan 1 ja 3 vuotiaiden kanssa pysyy paikat siistinä.

Yhteistyössä