hermot menee kun mies ei puhu!! (eikä paljon pussaakaan..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Umpikujassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Umpikujassa

Vieras
viime vkot ollut tällaista.. jos kysyn jotakin, yritän aloittaa keskustelun muusta kuin säästä tms. turhanpäiväisestä kommentit on tyyliin:"niin kai sitten" tai "jaa" .tai sitten vain pitkä hiljaisuus.

ei tuo mies ikinä mikään puhelias ja seurallinen ole ollut,mutta nyt tää on aika käsittämättömäksi mennyt. ongelmia meidän perheessä ja parisuhteessa on paljon, ja mies ei tunnu ymmärtävän ettei asiat selviä ellei niistä puhu! kyse ei ole siitä että hyökkäävästi alkaisin keskustelemaan,enkä todella jankuta asioista... mutta nyt olen turhan pitkäänkin antanut asioiden vain olla ja katsonut läpi sormien. mutta mä olen henkisesti nyt niin loppu että pakko saada asioihin muutoksia.

ei miehellä voi olla hyvä ja onnellinen olla,sillä on välillä poissaoleva,eristäytynyt muista (tosin ikinä ole ollut mikään seura ihminen..), kiukkuinen.. kun tulee töistä,alkaa melkein heti lapsille kiukkuaminen/huutaminen,usein alkaa heittelee heidän lelujaan kun lojuvat lattialla, välillä nimittelee mua ja lapsia,arvostelee.. loppupäivä ja ilta miehellä meneekin pitkälti tv:n ääressä. nyt alkanut pelaan tietokoneella jotakin ihme kylän rakennus peliä, jossa pitäävähän väliä käydä tekee "asetuksia" ja aikaa kuluu aika tavalla koneelle.

Tuntuu että kaikki hajoaa käsiin.. on tosi tuskaa kun toinen ei puhu!! :(

kuulostaa samalta kun mun ex...ei puhunu koskaanmitään ja vastauksia ei ikinä saanu mihinkään ja sit käytös muuttu kylmäks ja ero tuli ja sillä olikin toinen.En nyt sano et sun miehellä on toinen mut ikinä en ite enää halua miestä joka ei saa suutansa auki ilman et ite saat jankuttaa asiasta niin kauan et tajuaa puhua.

Voi hyvänen aika näitä puhetaidottomia ja kommunikointikyvyttömiä suomalaisia ihmisiä.

Hän on varmaan masentunut ja häntä pitää ymmärtää? Mahdollisesti jotain kaamosmasennusta ja serotoniinin kanssa ongelmia?
Jos näin on, niin hankkikaa lääkitys ja kirkasvalolamppu.

Ja sitten sun pitää elää lasten kanssa tuollaisen henkisen väkivallan alla, peläten lentäviä leluja, kuin munankuorilla kävellen. Teillä on luultavasti aikalisän paikka. Miehen on selvitettävä noita asioita itsensä kanssa, järkeistettävä ajankäyttöään aikuiseen suuntaan ja korjattava käytöstään vastuullisen perheenisän käytökseksi.

[QUOTE="no niin";24990192]Voi hyvänen aika näitä puhetaidottomia ja kommunikointikyvyttömiä suomalaisia ihmisiä.

Hän on varmaan masentunut ja häntä pitää ymmärtää? Mahdollisesti jotain kaamosmasennusta ja serotoniinin kanssa ongelmia?
Jos näin on, niin hankkikaa lääkitys ja kirkasvalolamppu.

Ja sitten sun pitää elää lasten kanssa tuollaisen henkisen väkivallan alla, peläten lentäviä leluja, kuin munankuorilla kävellen. Teillä on luultavasti aikalisän paikka. Miehen on selvitettävä noita asioita itsensä kanssa, järkeistettävä ajankäyttöään aikuiseen suuntaan ja korjattava käytöstään vastuullisen perheenisän käytökseksi.[/QUOTE]

itseasiassa mulla on masennusta mutta se on hoidossa intensiivisellä terapialla ja lääkityksellä. en osaa sanoa onko mieheni masentunut, voihan se olla.. mutta kun hän ei puhu niin vaikea tietää edes mitä mielessä liikkuu. ei puhu kenellekkään, pelkään että se on tikittävä pommi.. jollain lailla se purkautuu :/

[QUOTE="xyz";24991460]Travian (siis se kylänrakennuspeli)? Mies pelkää hyökkäyksiä ja pelissä pärjääminen vaatii koneella istumista ja linkittymistä muihin pelaajiin. :)[/QUOTE]

no hyvä,selvisi tämäkin mysteeri!;)
sillä tavallahan ne ongelmat ratkaistaan..
ja minähän olen hyökkäävä,oikein pahinta laatua..;)

Yhteistyössä