V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Toivottavasti ette asu kerrostalossa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Toivottavasti ette asu kerrostalossa!
no kun asutaan ja sen takia tässä hermoilenkin
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Toivottavasti ette asu kerrostalossa!
Minkäikäisiä sun teinit on? Ja itse oon yrittänyt tolle sanoa et naapureille kuuluu ym.
Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:Sun tehtävähän se on kuria pitää. Uhkaa viikon arestilla. Sääli naapureita, siellä voi olla pieniä lapsia nukkumassa tai joku jonka pitää herätä pian töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Toivottavasti ette asu kerrostalossa!
Minkäikäisiä sun teinit on? Ja itse oon yrittänyt tolle sanoa et naapureille kuuluu ym.
no nyt tääl on kaks 14v ja yks 12v ja kaikki poikia
Alkuperäinen kirjoittaja mm:No kyllä tuonkin ikäiset pojat tajuavat, kun työnnät pääsi ovenrakoon ja sanot lujan päättäväisesti, että just nyt suut kiinni, tai jokainen nukkuu eri huoneessa. Hiljaisuus taloon.
Asiaa voi tehostaa nappaamalla tietsikasta tai pleikasta piuhan irti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Tähän aikaan pitäs olla jo nukkumassa, teinienkin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:Sun tehtävähän se on kuria pitää. Uhkaa viikon arestilla. Sääli naapureita, siellä voi olla pieniä lapsia nukkumassa tai joku jonka pitää herätä pian töihin.
no onneks asutaa ekassa kerroksessa.
Ja kyllä pidän kuria, mutta serkku kylässä ja sitä pitää esittää kaikki metkunsa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Tähän aikaan pitäs olla jo nukkumassa, teinienkin!
heh onks sulla itellä teinejä??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:Sun tehtävähän se on kuria pitää. Uhkaa viikon arestilla. Sääli naapureita, siellä voi olla pieniä lapsia nukkumassa tai joku jonka pitää herätä pian töihin.
no onneks asutaa ekassa kerroksessa.
Ja kyllä pidän kuria, mutta serkku kylässä ja sitä pitää esittää kaikki metkunsa
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Tähän aikaan pitäs olla jo nukkumassa, teinienkin!
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Tähän aikaan pitäs olla jo nukkumassa, teinienkin!
No just =D Eiköhän teinit voi lomalla valvoa yli kahteentoista. Me ainakin valvottiin aamuyöhön..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Tähän aikaan pitäs olla jo nukkumassa, teinienkin!
No just =D Eiköhän teinit voi lomalla valvoa yli kahteentoista. Me ainakin valvottiin aamuyöhön..
Eiköhän jokainen vanhempi päätä siitä ihan itse. Turha muita arvostella tästäkään.