HERMOT MENEE TÄHÄN OLOON! Vuoto km:n jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *aapee*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

*aapee*

Vieras
Km ja lääkkeellinen tyhjennys takana, vähän päälle pari viikkoa sitten. :( Keskenmenon olen jo tavallaan "hyväksynyt", kun on tässä parivuotias kotona ja eteenpäin on mentävä, vaikka surullinen asiasta tietysti olenkin...

Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen oli pari päivää runsasta vuotoa, sitten oli viikon verran sellaista ruskeaa joka loppui sitten kokonaan. Siitä pari päivää, niin alkoi runsas, kirkkaanpunainen vuoto, tulehdusarvot oli ok, mutta Kefexin määrättiin kuitenkin. Sitä sitten jatkui, joskus enemmän, joskus vähemmän, kunnes loppui eilen kokonaan, ei tullut mitään edes silloin kun wc-käynnin yhteydessä pyyhin. Aloin jo iloita, että josko se ois loppunut kokonaan.. eheii, tässä pari tuntia sitten huomasin taas siteessä ja pyyhkiessä kirkasta vuotoa... :(

Kauanko tämä jatkuu tälleen? :( Ei jaksaisi enää yhtään koko vuotoa, joka muistuttaa jatkuvasti tapahtuneesta! :( Haluaisin jo jatkaa normaalia elämää, läheisyyden kaipuu on valtava yms, muttei tässä olotilassa uskalla vielä seksiäkään ajatella. :( Saunassakin olisi kiva käydä, sitäkään ei voi kuulemma tehdä... *huoh*

Kokemuksia, kohtalontovereita? Ja anteeksi tämä valitus! :(

Onko ultrattu ettei ole jäänyt istukkaa kohtuun?

Mulla kolme km:a takana. Jokaisessa tyhjennys tehtiin kaavinnalla.
Viimeisessä jäi istukkaa kohtuun ja se aiheutti epämääräistä vuotoa. Jouduin kaavintaan uudekkeen ja ottivat avuksi, "lisäsilmiksi" ultraäänen. Sen jälkeen vuosi pari päivää ja sit ei mitään.

Halauksia ja jaksamista sulle! Pikku enkelit valvoo maan päällä olevia.

Silloin kun lääkkeellinen tyhjennys tehtiin, "tavaraa" tuli ulos todella paljon.. ja kun istukka oli tullut, kätilö päätteli siitä, että kaikki tullut ulos... sen jälkeen tuli vielä jtn hyytymyä samana, ja seuraavana päivänä...

Halauksia! Meillä on pikku enkelimme tuolla ylhäällä <3

Mulla kaksi keskenmenoa ja viimeisessä kans lääkkeellinen tyhjennys, mikä tuntui menevän hyvin, mutta vuodot sen jälkeen oli todella runsaita ja "outoja". Läpikävin tulehduksen ja lopulta kohdusta löydettiin hieman raskausmateriaalia, mikä ei tullu ulos ees vuotojen yhteydessä, vaan jouduttiin tähystyksessä kaapimaan... vuodoista seurasi anemia, olo oli todella heikko.

Kannattaa ajoissa ja herkästi mennä päivystykseen, että ajoissa saadaan sut taas kuntoon. Voimia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minun vauvani kuoli kohtuun viikoilla 37. Synnytyksen jälkeen on ollut (josta jo vajaa vuosi) tuollaista vuotohäiriötä.
Aivan ensimmäisinä päivinä tuli verentulvahduksia, joissa olin nilkkoja myöten veressä ja hemoglobiini romahti.
Sen jälkeen kuukautiset on kestäneet 2-3viikkoa runsaina.
Mitään syytä eivät kuitenkaan keksi ja yritän taistella syntynyttä anemiaa ja turhautumista vastaan.
Toivottavasti sinulla löytyy syy vuotoihin, eikä jää näin päälle.

Yhteistyössä