V
v*ttuuntunut
Vieras
Alkaa nyt jo kyllä keittämään yli! Jätkä lupas eilen ,että kun juo niin on tänään selvinpäin minun kanssa ja viettää uutta vuotta, mutta ryyppäämässähän se on nyttenkin. Sama oli myös jouluaattona vaikka tietää, että joulu on minulle tosi tärkeä PERHEjuhla. Lähtisin yöksi jonnekkin muualle, kun en todellajakaan jaksa sitä möykkää mikä tulee kunhan malttaa herra kotiutua, mutta kaikki ovat töissä tänään joiden luokse voisin mennä.
Se ihminen ei välitä mun mielipiteistä pätkääkää ja tekis mieli antaa sille isku näpeille, että tajuais etten minäkään kaikkea lupausten rikkomisia jaksa ja sitä, että viimesetkin rahat pitää tuhlata kaljaa. Mutta hänellä on siihen oikeus, koska "hän on ne töissä hankkinut ihan ite" ,ilman minua sillä ei sitäkään työpaikkaa edes olisi.
Se ihminen ei välitä mun mielipiteistä pätkääkää ja tekis mieli antaa sille isku näpeille, että tajuais etten minäkään kaikkea lupausten rikkomisia jaksa ja sitä, että viimesetkin rahat pitää tuhlata kaljaa. Mutta hänellä on siihen oikeus, koska "hän on ne töissä hankkinut ihan ite" ,ilman minua sillä ei sitäkään työpaikkaa edes olisi.