Hermot riekaleina

Kylmä ämmä

Jäsen
15.06.2007
780
0
16
Mies on nyt toista päivää vetämässä kaljaa lärviinsä.Eilen ei tullut riidan takia kotiin yöksi ja jotenkin on sellainen tunne ettei tule tänäänkään.Vikaa on minussakin,tulee auottua päätä välillä ehkä mitättömistäkin asioista.Olen aina ollut herkästi tulistuvaa tyyppiä ja nyt raskauden myötä tuntuu olevan tunteet ja hermot pinnassa entistä enemmän.Tiedän 100% varmaksi missä hän on ollut yötä,että pettänyt ei ole ainakaan.Vituttaa suunnattomasti tuollainen käytös että ei tulla kotiin,kuvittelee kenties välttävänsä riitaa pysymällä poissa.Ei se nyt ainakaan tuolla tavalla onnistu!Yritti kyllä tänään jo sovitella mutta siinä oli muutama kaveri kuulemassa,eikä huvita alkaa riitaa puimaan heidän kuullen joten lähdin vaan tökerösti pois tilanteesta.
Ehkä suurin syy tässä tilanteessa on nyt minussa ja jästipäisyydessäni,mutta pitäisi tuon miehenkin välillä osata antaa periksi ja ajatella asioita muidenkin kantilta...

Sekavaa selitystä mutta kiitos jos joku jaksoi lukea. :/

Vaikea sanoa tilannetta tuntematta... mä en kyllä tykkäisi jos mies välttelisi riidan selvittelyä ryyppäämällä. Tahtoo luultavasti saada sulle huonon omantunnon, ja tuntuu onnistuvan... toivottavasti saatte tilanteen selvitettyä.

En kyllä aikonut pistää miestä ulkoruokintaan tämän takia,on tämän muulla keinoin selvittävä.Mulle ei tee yhtään hyvää pyöritellä näitä asioita yksinään päässäni,alkavat vaan paisua ja teen omia johtopäätöksiä yms,lopputuloksena olen vaan entistä enemmän hermoraunio.Huono omatunto kyllä on kun minusta se eilinen riita lähti,enkä ottanut mitään kantaa miehen sovintoyritykseen,mutta voiko olla typerämpää kuin tulla sitten kavereidensa kanssa kyselemään "vieläkö olet vihainen"?Olisi edes tullut yksinään niin ei varmasti tässä tilanteessa enää oltaisi. |O

Alkuperäinen kirjoittaja HelmiPihlaja:
Olen iloinen sinun puolesta että olet löytänyt hyvän miehen,mutta onko se syy tulla pahoittamaan minun mieltä... :o

itehän sä tänne "julkisesti' tuut kertoon millanen mies sulla on.... :whistle: ei sillä on mullakin sellanen mies ollu ja kuten totesin onneks ei saatu sen kanssa lapsia ;) että siinä mieles "ymmärrän" ku itekki semmosta ukkoa oon kattonu

Alkuperäinen kirjoittaja HelmiPihlaja:
En kyllä aikonut pistää miestä ulkoruokintaan tämän takia,on tämän muulla keinoin selvittävä.Mulle ei tee yhtään hyvää pyöritellä näitä asioita yksinään päässäni,alkavat vaan paisua ja teen omia johtopäätöksiä yms,lopputuloksena olen vaan entistä enemmän hermoraunio.Huono omatunto kyllä on kun minusta se eilinen riita lähti,enkä ottanut mitään kantaa miehen sovintoyritykseen,mutta voiko olla typerämpää kuin tulla sitten kavereidensa kanssa kyselemään "vieläkö olet vihainen"?Olisi edes tullut yksinään niin ei varmasti tässä tilanteessa enää oltaisi. |O
Auttaisiko joku parisuhdeterapia? Mä kuulun niihin ihmisiin, joita ei huvita vatvoa asioita tunnista toiseen. En siis riitele. Voin pyytää anteeksi, myöntää olleeni väärässä ja hyvittää tekoni, jos katson toimineeni väärin, mutta en ala vänkäämään asiasta. Jos toinen vatvoo, olen mieluummin jossain muualla sen aikaa, kunnes toinen saa tarpeekseen vatvomisesta ja sen jälkeen jatketaan eteenpäin tai ollaan jatkamatta. Noh, arvata saattaa, että olen yh. En vaan yksinkertaisesti jaksaisi mitään parisuhdevääntöjä.

Yhteistyössä