V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi häntä kutsutaan nimenomaan Petriksi eikä vaikka Mauriksi tai Olliksi?
Petri on palstasuvakin märkä #unelma.
Kuulostaa hyvältäPalstan Petri on ikinuori Arnold Schwarzeneggerin kopio omien kirjoitustensa mukaan.
Kuulostaa hyvältä
Muista nyt katsoa peiliin.
Ilmoitettu asiattomaksiTonnikeiju Marko-Petri
Heh heh. Marko-Petri syytää toisia siitä mitä itse on.Ilmoitettu asiattomaksi
Heh heh. Marko-Petri syytää toisia siitä mitä itse on.
Miten hän muka ehtii kuntosalille, kun on kiinni 24 h mammapalstassa?
Mä näen Marko-Petrin sellaisena epäsiistinä yksilönä, joka tosiaan on kiinni mammapalstalla vuorokaudet ympäri, eikä juuri ulkona käy. Haukkuu mielellään naisia, etenkin vähän vanhempia, mutta ei malta pysyä pois palstalta, jolla kirjoittelee suurelta osin perheenäidit, kuten Kaksplus-lehden alkuperäinen tarkoitus oli, tarjota keskustelufoorumi perheellisille ja perheestä haaveileville. On täällä ennenkin miehiä ollut, mutta harvemmin sellaisia, joilla ei perhe-elämää (tai muutakaaan elämää) ole.
Yle aamussa puhutaan lankapuhelimista.
Sääli ihmisiä, jotka eivät eläneet sitä aikaa.
Elämä oli silloin paljon selkeämpää.
Elin nuorena jakson ilman puhelinta. Kävin soittamassa lapsuuskotiini pääpostin puhelinkopissa. En ollut silloin enkä nytkään 120-kiloinen ja sovin hyvin ahtaisiin puhelinkoppeihin.
Katsoin eilen Yle Teemalta lyhyen dokumentin, jossa ryhmä lappilaisia koululaisia tutustui Helsinkiin vuonna 1957.Kyllä. Niin sitä vain saatiin asiat järjestymään sillä yhdellä puhelimella, joka kotona oli. Minäkin olin ulkomailla asuessani pitkään ilman lankapuhelinta 80-luvun lopussa, ja oli aina jännittävää mennä puhelinkoppiin ottamaan puhelu koti-Suomeen![]()
KorjausMä näen Alepan sellaisena epäsiistinä yksilönä, joka tosiaan on kiinni mammapalstalla vuorokaudet ympäri, eikä juuri ulkona käy. Haukkuu mielellään miehiä, etenkin vähän vanhempia, mutta ei malta pysyä pois palstalta, jolla kirjoittelee suurelta osin perheenisät, kuten Kaksplus-lehden alkuperäinen tarkoitus oli, tarjota keskustelufoorumi perheellisille ja perheestä haaveileville. On täällä ennenkin mummoja ollut, mutta harvemmin sellaisia, joilla ei perhe-elämää (tai muutakaan elämää) ole.
Marko-Petri muokkaa harmaiden kirjoituksia miten harhoissaan haluaa.Korjaus
Eikun tonnikeiju Marketta-PetraTonnikeiju Marko-Petri