Herpes!Mitä teen, mistä se on tullut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eilen täällä ihmettelin onko minulla herpes. On se, eilen turposi kunnolla huuli ja laitan yöksi sinkkipastaa niin aamulla oli haava ja keltainen. Millä saan turvotuksen pois, valtavan kokoinen huuli! ! Mistä sen olen saanut? En ole toisten laseista maistanut, pussailut vieraita miehiä tms. Äitilläni ei ole koskaan ollut herpestä, mutta isälläni on. Tämä on eka kerta kun itselläni on!

Ja se tarttuu todella helposti sen lisäksi, että se saattaa olla vuosia piilevänä. Itse juuri eilen harmittelin, että sellainen ilmestyi huuleen. Minulla on ollut viimeksi herpespatti huulessa melkein kymmenen vuotta sitten. :|

Vectavir(?) tai zovirax auttaa parenemaan nopeammin, mut ei ne turvotusta laske. Sit on niitä herpeslaastareita, en muista nimee.
Jos et kehtaa mennä ihmisten ilmoille, ni sit sun ikävä kyllä tarvii olla 3-5 päivää pirtissä :)

Minulla tuli herpes kun stressasin töitä, koskaan aikaisemmin ei ole ollut ja sitten se tuli kun yöt suunilleen valvoin ja mietin kun töihin pääsin. Se oli kiusallista huomata että kannan sellaista, mutta sitten luin jostain että jopa 80 % ihmisistä kantaa herpes virusta ja osa koskaan tietämättä siitä mitään.. sen voi puhkaista juuri stressi yms. Pikaista paranemista sinulle, koita kestää se kiusallinen vaiva.

käy apteekista hakeen sellaisia herpes laastareita, ovat kirkkaita ja päälle voi laittaa meikin ja huulipunan. herpeksen saa kokonaan näkymättömäksi! olen kokeillut j ahyväksi havainnut!