V
"vieras"
Vieras
Meidän vajaa 2v pojalla on toinen silmä ihan kummallinen. Luomet on ihan punaiset ja turvoksissa, mutta itse silmä on kirkas,ei rähmi eikä punoita. Pojalla on iihottumaa muutenkin, suupielissä ja taipeissa aina välillä, olisiko atooppista? Mutta tuo silmä huolestuttaa, se on ollut aiemminkin tuollainen,mutta ei näin paha. Kutittaa sitä ilmeisesti.
Nyt tulikin kauhuajatus, itselläni on huuliherpes, ettei se vaan ole mennyt tuon pojan silmään vaikka olen koittanut niin varoa aina?!?! Lääkäriin ajattelin maanantaina viedä hänet, mutta ettei nyt tarvisi päivystykseen lähteä? Luomet on semmoine röpyliäät, aika kuivan oloiset mutta sitten aukeaa ihan haavoille nuo :/ on niin hätä ja huoli pikkumiehestä.
Nyt tulikin kauhuajatus, itselläni on huuliherpes, ettei se vaan ole mennyt tuon pojan silmään vaikka olen koittanut niin varoa aina?!?! Lääkäriin ajattelin maanantaina viedä hänet, mutta ettei nyt tarvisi päivystykseen lähteä? Luomet on semmoine röpyliäät, aika kuivan oloiset mutta sitten aukeaa ihan haavoille nuo :/ on niin hätä ja huoli pikkumiehestä.