Herran jumala! (matkailuautoasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhuissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kauhuissaan

Vieras
Katselin äsken jonkun minkälie hinnastoa matkailuauton vuokrasta...

SIIS TONNIN VIIKKO???? Voiko toi olla tottakaan??? Sillähän matkustaa kaksi ihmistä etelään viikoksi? Eikä tuohon hintaan kuulunut edes lautasia tms eikä siivousta.
Ja vielä jotain ihan tolkuttomia vuokravakuuksia pyydettiin...

Vuokraako noita kukaan oikeasti? Toihan vois olla kiva bisnes ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Kyllä se on ihan totta =)

Anteeksi nyt siis jos loukkaan jotakuta, mutta mä en voi käsittää!

Ilmeisesti aika hyvä bisnes sitten, jos tuollaisia rahoja saa tuollaisen lasikuitukopin vuokrasta.
Mä en siis tykkää yhtään... en asuntovaunuista, en asuntoautoista enkä mökeistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Kyllä se on ihan totta =)

Anteeksi nyt siis jos loukkaan jotakuta, mutta mä en voi käsittää!

Ilmeisesti aika hyvä bisnes sitten, jos tuollaisia rahoja saa tuollaisen lasikuitukopin vuokrasta.
Mä en siis tykkää yhtään... en asuntovaunuista, en asuntoautoista enkä mökeistä :)

Niin mutta joku tykkää ja varmasti myös maksaa sitten mielellään =)

Ootko koskaan käyny Lapissa mökkeilemässä (vuokralla).. Saattaisit yllättyä niistä hinnoista :D

mutta en tuollaisen matkailuauton.
Mulle on siis oikeasti ihan sama mitä ne maksaa, mä vaan ihmettelin noita hintoja, kun en ole ikinä ennen niitä "tutkinut" sen enempää... Ne maksaa jotka haluaa eikä mulla ole mitään sitä vastaan ;)

Mä en ota hintoihin kantaa, sillä mua ei saisi asuntoautolla - saatika vaunulla!! - ikinä mihinkään, siis metriäkään. En lähtisi edes rahasta.

Niin paljon ne väärin päin käännetyt ammeet minua joskus liikenteen seassa (lue: tukkona) ärsyttävät. B)

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
mutta en tuollaisen matkailuauton.
Mulle on siis oikeasti ihan sama mitä ne maksaa, mä vaan ihmettelin noita hintoja, kun en ole ikinä ennen niitä "tutkinut" sen enempää... Ne maksaa jotka haluaa eikä mulla ole mitään sitä vastaan ;)

Siis, mitä eroa näet matkailuauton vuokrassa mökin vuokraan? Aika kovat kustannukset on tossa auton vuokrassa.. vakuutukset, kuluvat osat ym. Paljonko luulet uuden matkailuauton kustantavan uutena? ;) Entäpä mökin?

Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:
Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:
Ja sen auton vuokran päälle sitten vielä polttoaineet ja leirintämaksut, ruoka ja muut kulut. Kalliiksi tosiaan tulee

Joo, ihan järkyttävää kun ei ilmaiseksi saa
:o

Hm, viikon lomaan jos menee reilusti toista tonnia, niin on se minusta aika paljon... mutta miepä olenkin budjettimatkailija =)

Mökkien ja vaunujen vuokrat ovat todella kalliita. Ja se on kurjaa,kun olisi kiva käydäkin jossain. Nyt jää sitten siihen huvipuistoviikonloppuun kesälomamatkat. On tuota asuntolainaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja mahdollinen asiakas:
mahtaa Jaanuska pyytää vuokraa ;) ??

Proffastani löytyy osoite :whistle:

Mieletöntä. Maksaako oikeasti joku tuollaisia hintoja? 140 euroa vuorokausi ja saa ajaa vaan 260 kilsaa? Tai viikonloppuna vaan 600 kilsaa, ja maksaa 600 euroa viikonloppu. HUhhuh!

anteeksi sokeuteni ...

http://www.jaxpe.com/vuokraus/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mieletöntä. Maksaako oikeasti joku tuollaisia hintoja? 140 euroa vuorokausi ja saa ajaa vaan 260 kilsaa? Tai viikonloppuna vaan 600 kilsaa, ja maksaa 600 euroa viikonloppu. HUhhuh!

Kyllä vain maksaa, tietäisitpä. Esim. Turning Cars:lla on vielä kalliimmat hinnat ku meillä :whistle:

anteeksi sokeuteni ...

http://www.jaxpe.com/vuokraus/
Joo, kävin kans kattomassa tosta linkistä ja meinasin pyörtyä!!!!
SAIRASTA RAHASTUSTA!!!En voi käsittää, en! Auto pitää tuoda TANKATTUNA TAKAISIN, huhhuh. Ja siis tohon hintaan ei kuulu mitään.

hei ne autot on kalliita ,pitää pystyä maksaa lyhennykset,vakuutukset yms..
Lisäksi auto kuluu,tulee kilometrejä. On huoltokuluja yms..
Ei toi nyt mikään järkky himntaa koska tuskin kovin moni sillä autolla kahen lähte. yleensä perhe tai kaveriporukka.

Aateltiin auton ostamista ja vuokrelle laittamista. Mutta ei vielä ainakaan uskllettu kun eii ola otettu vie kaikista kuluista selvää ja ei tiedetä mennekö hyvin vuokralle.

Mutta toi auto olis kyllä tosi kiva.

jaanuski(mahtoiko mennää oikein :whistle: ) Onko teillä ollut vuokraajia hyvin?

Henkilöautostakin saa maksaa helposti satasen päivä ja pitää tuoda tankki täynnä takaisin. Tila-autot maksaa viikossa jo saman kuin noi matkailuautot.
Meillä on sellainen retkeilyauto (jota ei vuokrata) mutta mielenkiinnosta kysyn että mitä te sitten olisitte valmiit maksamaan?