V
vierailija
Vieras
Näytin Irenelle suunnan ja ohjasin hänet kävelemään edelläni polkua pitkin. Hän katsoi minua hiukan hämmentynyt ilme kasvoillaan, mutta hienosti hän totteli. Hänen urheilullinen ja kiinteä perse keinui seksikkäästi askelten tahdissa – pienet farkkushortsit ja tiukka toppi korostivat hänen seksikästä vartaloaantäydellisesti. Irene keinutti persettään askeltaen pitkospuita pitkin syvemmälle metsään. Pääsimme lintutornin juurelle, jossa käskin Ireneä kavuta portaat ylös. Irene katsoi jännittyneenä taaksensa, mutta totteli taas kiltisti ja alkoi kavuta portaita ylös. Ihailin jälleen sitä kuinka hänen perseensä keinui edessäni ja tuo näky kiihotti minua erittäin paljon. Päästyämme ylös ohjasin hänet tornin reunalle katselemaan järvelle aukeavia maisemia, painauduin häneen kiinni ja puristin häntä perseestä tiukasti. Aloin puristella ja kouria Irenen persettä kyselemättä. Kerroin hänelle korvaan kuiskaten kuinka haluan ottaa hänet ja kuinka hän saa näyttää minulle millainen pikkunarttu hän onkaan. Kerroin myös, kuinka janoan kaivaa hänen tuhman narttunsa esiin sillä hän näyttää niin kiltiltä ja viattomalta. Huomasin hänen suupielissään ujoa hymyä, mutta samalla jännittyneisyyttä. "Eihän tänne varmasti tuu ketään, mitä jos tulee? Mua vähän jännittää" Irene sanoi hyvin hiljaisella äänellä. Rauhoittelin häntä ja sanoin, että kuulemme sekä näämme mikäli joku muu tänne tulee.
Olin edelleen Irenen takana ja vein käteni Irenen vatsan kautta farkkushortsien napille. Avasin shortsien napin ja vetoketjun, jonka jälkeen aloin hivuttamaan shortseja alas. Käskin Ireneä pyllistämään samalla kun riisuin shortseja. Alta paljastui seksikkäät valkoiset stringit, jotka verhoilivat ja korostivat täydellisesti Irenen upeaa pientä, mutta pyöreää persettä.
Tarina jatkuu täällä:
seksipaivakirja2016.blogspot.com
Olin edelleen Irenen takana ja vein käteni Irenen vatsan kautta farkkushortsien napille. Avasin shortsien napin ja vetoketjun, jonka jälkeen aloin hivuttamaan shortseja alas. Käskin Ireneä pyllistämään samalla kun riisuin shortseja. Alta paljastui seksikkäät valkoiset stringit, jotka verhoilivat ja korostivat täydellisesti Irenen upeaa pientä, mutta pyöreää persettä.
Tarina jatkuu täällä:
Tästä kaikki alkoi (Tarina Nro. 1)
Aitoja tarinoita ja ajatuksia suomalaisen miehen seksielämästä.