Herttinen sentään ( vauvan asennosta )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..?

Vieras
Minulla 32.raskausviikko menossa ja tuntuu että vauva on poikittain :o Oikealla kylkiluiden alla tuntuu pää tai pylly.
On ollut jo perätilassa sekä raivotarjonnassakin kun on ultrailtu. Missähän asennossa meinaa olla loppujen lopuksi :D

Aika hassua...Miten mahtuu olemaan niin?ETtei olis polvet siellä kyljessä vaan??
Mulla 5 penskaa ja kaikki olleet pää alaspäin jo 24-26 viikolta asti.Mun painajainen oli että kääntyis toisinpäin taikka jäis jumiin poikittain...
Toivotaan että vielä kääntyy jos on nyt poikittain.

NÄytä taskulamppua ja oo kontillas!!! :whistle:
näin jossain neuvottiin että opastaa vauvaa kääntymään oikein päin!!! :D

mulla oli kans tuonne 35vk asti miten sattuu. poikittain oli aika usein. mut kyl se sitten kääntyi. kunnes synnytyshetkellä oli vääntänyt itsensä vinosti kasvotarjontaan ja lopulta jouduttiin sektioon kun ei se tullut vaikka kuin ponnisti .

Mulla oli kolmas samanlainen, oli poikittain vielä viikolla 37. Lapsivettä oli nin paljon, että heitti kuperkeikkaa siellä. Ei sitten laskeutunutkaan sen takia ja jouduttiin tekemään sektio.

Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:
Aika hassua...Miten mahtuu olemaan niin?ETtei olis polvet siellä kyljessä vaan??
Mulla 5 penskaa ja kaikki olleet pää alaspäin jo 24-26 viikolta asti.Mun painajainen oli että kääntyis toisinpäin taikka jäis jumiin poikittain...
Toivotaan että vielä kääntyy jos on nyt poikittain.

NÄytä taskulamppua ja oo kontillas!!! :whistle:
näin jossain neuvottiin että opastaa vauvaa kääntymään oikein päin!!! :D

Höpö höpö!
Mulla vauva kääntyi raivotarjontaan vasta muutamaa päivää ennen syntymäänsä ja syntyi siis ihan ajallaan. Jännäksi meni loppuaika, mutta hyvin mahtui näköjään pyörimään, vaikka syntymäpainokin oli nelisen kiloa.

Esikoinen vaihtoi myös jollain 32-34 viikoilla asentoa. Mutta ei sentään poikittain itseään survonu :D
Ja minä itse olen pieni ja vatsakin kasvanut vain eteenpäin. Jos olis valtava vatsa niin voisi ajatella että ois enemmän tilaa kääntyäkin. :D

Meidän neiti oli poikittain loppuun asti. Perätilassa oli viikolla 36 ja kääntyi siitä poikittain. Lopulta ei enää mahtunut kääntymään ja sektiossa tuntui aikas mukavalta kun lääkäri käänsi tulemaan pää edellä haavasta.

Yhteistyössä