Hesarin ja vauva-lehden kytkökset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Huomasin tänään, että Hesarin jutut ja vauva-lehden keskustelupalstan linja ovat ihan yhteneväiset.
Tapahtui niin, että menin Hesarin sivuille lukeakseni uutisia ja yhtäkkiä minusta tuntui kuin olisinkin ollut vauvan aihevapaalla.
Jutut oli ihan sitä samaa.
Kuten varmaan tiedätte vauvalla ei nykyään enää saa sanoa kissaakaan jos se ei sovi lehden linjaan ja yleensä se ei sovi.
joten, olen tainnut rantautua tänne pidemmäksi aikaa iloksenne. ;)

No juu, onhan tuo ollut jo pidemmän aikaa tiedossa, että Sanoma pitää tiukkaa linjaa.

Mä tulin tänne silloin kun vauvalla ei saanut puhua siitä, miten kivaa on kun tulee lunta ja pakkaset ja pääsee hiihtämään.

No juu, onhan tuo ollut jo pidemmän aikaa tiedossa, että Sanoma pitää tiukkaa linjaa.

Mä tulin tänne silloin kun vauvalla ei saanut puhua siitä, miten kivaa on kun tulee lunta ja pakkaset ja pääsee hiihtämään.
Kiellettiinkö tuokin aihe ihan oikeasti?
Minusta sinne on nykyisin ihan turhaa kirjoittaa yhtän mitään kun hetken päästä koko ketju on kuitenkin pääsy kielletty.

Ihan samaa mieltä ja siksi minä pakeninkin vauvan sivuilta tänne! Täällä olen turvassa ja saan puhua mistä haluan. Vielä ei oo poistettu yhtään viestiäni. Vauvalla poistettiin 98% viesteistäni enkä ole trolli! Ne oli ihan arkisia viestejä.

Yhteistyössä