S
"salamanteri"
Vieras
Oletteko lukeneet hesarni nettisivuja ja uutisia sieltä?
No minäpä olen ja olen myös törmännyt siellä tällaisiin uusiin "Kyselyihin"
Kerran siellä oli,ei kauaakaan sitten kysely risteilemisestä.
Olin innoissani että voin vastata kyselyyn ja kun klikkasin sinne ja aloin vastailemaan niihin niin huomasin että vain ensimmäinen kysymýs liittyi risteilemiseen....?
Ja loput kysymyksistä oli jotain aivan muuta-tyyliin"kumpi parempi Nokia vai Samsungi..
Tänäänkin katsoin mielenkiinnosta että mitäs ne nyt taas kyselee niin siellä oli otsikko:
"Facebook vai Twitter?"
1.kysymys-sama kuin otsikko
2.kysymys-mikä luku jatkaa tätä nrosarjaa 6,10,18jne
3.----------milloin olet lähettänyt/saanut viimeksi faksin?
4.----------uskaltaisitko matkustaa näihin maihin.....?
5.---------autoa valittaessa tärkeintä on...?
Ja sitten pitää klikata kumpaa sukupuolta on.
Siis ei mitään järkeä tällasella kyselyllä kun eka kysymys vaan liittyy aiheeseen,eikä tämä ole ees eka kerta kun tähän kummalliseen "kyselyyn"törmään..
Tietääkö joku mikä tän tarkoitus on?Alla lukee että Googledrive-mikä se on?Yrittääkö ne jotenkin jotain viruksia vai tietoja kalastella?Jotain hämärää moisessa on!
Kiitos!
No minäpä olen ja olen myös törmännyt siellä tällaisiin uusiin "Kyselyihin"
Kerran siellä oli,ei kauaakaan sitten kysely risteilemisestä.
Olin innoissani että voin vastata kyselyyn ja kun klikkasin sinne ja aloin vastailemaan niihin niin huomasin että vain ensimmäinen kysymýs liittyi risteilemiseen....?
Ja loput kysymyksistä oli jotain aivan muuta-tyyliin"kumpi parempi Nokia vai Samsungi..
Tänäänkin katsoin mielenkiinnosta että mitäs ne nyt taas kyselee niin siellä oli otsikko:
"Facebook vai Twitter?"
1.kysymys-sama kuin otsikko
2.kysymys-mikä luku jatkaa tätä nrosarjaa 6,10,18jne
3.----------milloin olet lähettänyt/saanut viimeksi faksin?
4.----------uskaltaisitko matkustaa näihin maihin.....?
5.---------autoa valittaessa tärkeintä on...?
Ja sitten pitää klikata kumpaa sukupuolta on.
Siis ei mitään järkeä tällasella kyselyllä kun eka kysymys vaan liittyy aiheeseen,eikä tämä ole ees eka kerta kun tähän kummalliseen "kyselyyn"törmään..
Tietääkö joku mikä tän tarkoitus on?Alla lukee että Googledrive-mikä se on?Yrittääkö ne jotenkin jotain viruksia vai tietoja kalastella?Jotain hämärää moisessa on!
Kiitos!