Hesburger :p

Sen teen :p
Äkkipikaista paranemista sinulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;30682015:
Mie meinasin käyä Tuiran Hesessä tännään, mutta en uskalla lähteä ku olen kuumeessa. Tekkee ihan hulluna mieli ranuja ja kurkkumajoneesia. Syö minunki puolesta!

Mieluummin X-meal, normaalit ranut siellä isommat kun Hesen ison ranut, ja on ihanan rapsakoita ja hyvin maustettuja. Kaveriksi remu-dippi :rolleyes:

Ja hampparina useimmiten pekonihampulainen, mutta siittä kananmuna vaihdettuna lisäpekoniin tai ananakseen :heart:

Juotko sä ne molemmat limutkin?

Siis mä en saa ees niitä alas. Mutta miten ihmeessä saan kuitenkin hyvin hörpittyä vaikka neljä litraa olutta putkeen. höhöm.. :| Kai se sit se harjoitus jooo...:ashamed:

En oo enään käynnyt heses ku se mega ateria nosi 14.90e. Täältä saa pirunsaarelta ison megatäysliha hampparin 8.90e. Ja tosi maukas. Tyttö oli viime viikolla muutaman päivän nih yks päivä koitin ladata se woltin et oltais tilattu mäkistä safkaa. Nooh se woltti oli sekava oli vaikeuksii lisäillä niitä ruokii ja sit tapeltiin tytön kaa miten se toimii😂 nih siinä ei ollut valikkoa et maksa tai ei päässyt kassalle kuin pitkän etsimisen jälkeen. Sit siinä oli et jättää ovelle asun kerrostalossa ja sit olis viellä pitänyt kuskia tippaa. Ateriat oli paljon kalliimmat mitä myymälässä monta euroo. Sit se pyysi viellä pankki kortin tiedot. Ni mulla palo siihen äppiin hermot ja sanoin tybylle et nyt kävellään sinne mäkkiin saadaan ilta lenkki samalla käytiin ekaa kertaa tytön kaa mäkissä en oo ennen käyttäny. Ruoka tuli paljon halvemmaks vaik otettiin viel pienet pirtelötkin. Tosi harvoin käyn mäkis mut kyl se tuplajuusto maistuu hyvälle samalla se mansikka pirtelö on paras pirtelö mitä noista pikaruoka paikoista saa. Matka meni mukavasti höpötellen. Ainiin wolttia en käytä enään ikinä täysin schaisse appi

Yhteistyössä