Heteromies, joka ei tunne yhtään homoa on tänä päivänä harvinaisuus ja tietysti herättää kysymyksen miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heimo"

Vieras
Näin kommentoi Markku Toivonen uuden suomen blogissa. Olen heteromies, enkä tunne yhtään homoa, olisi mielenkiintoista kuulla minkäläisia kysymyksiä tämä mukamas herättää.

Senverran voin kertoa, että homot eivät kiinnosta minua pätkän vertaa. Ilmeisesti on jotenkin epänormaalia jos ei nykypäivänä ole sairaalloisen kiinnostunut homoista tai lesboista ja vielä epänormaalimpaa on jos ei tunne yhtään homoa.

Minua ei muutenkaan voisi vähempää kiinnostaa ihmisten seksuaalinen suuntautuminen tai sänkypuuhat. Rupeaa menemään jo hivenen oudoksi nämä vihjailut. En muutenkaan ymmärrä tätä meuhkaamista ja vaahtoamista, joka helvetin foorumilla suu vaahdossa öyhötetään kuin mielipuolet.

Mun mielestä aika outo väite. Mistä se muka kertoo ettei tunne homoa? Eikö kaverien seksuaalinen suuntautuminen ole loppujenlopuksi aika yhdentekevää. Tärkeämpää hyväksyä ihminen kokonaisuutena sellainen kuin on. Mun mielestä homous on aika merkityksetön osa ihmistä kaveri/ystävyyssuhteessa. ärsyttää homoseksuaalisen ylikorostaminen, ei se ole sitä tasa-arvoa mihin pyritään. en itsekään tunne yhtään homoa, eikä kai miehenikään. Lesbon tunnen. Eikä kaikista tutuista edes välttämättä tiedä onko homoja. esim. töissä voi olla työkavereita joiden kanssa ei paljon puhuta kotiasioista, eli ei edes tiedetä onko parisuhteessa naisen vai miehen kanssa. Ja jos on sinkku niin tällöin vielä harvemmin tietää seksuaalista suuntautumista. Harvoin homous kuitenkaan asia mitä kailotetaan suureen ääneen. En itsekään esittele itsenä "Hei! olen maija ja olen hetero".

Yhteistyössä