Heti aamusta Hesari täynnä vassarin itkua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aloittaja olettaa artikkelin (jota ei ole lukenut) olettaa siis korkeakoulutettujen naisten olevan vasemmiston äänestäjiä, eli samalla hän tulee sanoneeksi, että esim. persut eivät opiskele. Melkoista,

Aloittaja olettaa artikkelin (jota ei ole lukenut) olettaa siis korkeakoulutettujen naisten olevan vasemmiston äänestäjiä, eli samalla hän tulee sanoneeksi, että esim. persut eivät opiskele. Melkoista,
Ap. on moniongelmainen. Varokaa, että ette joudu hänen maalituslistalle.
Hän kääntää kaikki asiat mielessään paikkansa pitämättömiksi ja irvokkaiksi.
Nimittely, ulkonäön pilkkaaminen ja kaikki siltä välitä on hänen arsenaalia.
Sain tästä ketjusta käsityksen, että työtä kaipaava arkkitehti on hyvin fiksu nainen.
Hän pohtii asioita, joista olen paljon kirjoittanut tällä palstalla.
Monipuolisesti lahjakkaana persoonana hän löytää uusia elämisen tyylejä ja rakaisuja muuttuvassa maailmassa.

Sain tästä ketjusta käsityksen, että työtä kaipaava arkkitehti on hyvin fiksu nainen.
Monipuolisesti lahjakkaana persoonana hän löytää uusia elämisen tyylejä ja rakaisuja muuttuvassa maailmassa.

Olen jo yksi heistä ja tuon tuosta häntä itse vähän kiusoittelen, myönnän. Hän ei pärjää ilman tätä palstaa, yksinäinen ressu.

Arkkitehdit, kauppatieteiden maisterit, diplomi-insinöörit, kaikki? Mielenkiintoista.

Mitä sinä suosittelisit sitten opiskelemaan, jotta työllistyminen olisi taattu? Sinulla on varmaan viljalti kokemusta, niin jaapa kokemuksesi ja asiantuntemuksesi
Joo, ne naisoletetut ovat vihervassareita.

Suosittelen opiskelemaan lääkäriksi, sotilaaksi, poliisiksi ja sorvariksi.

Yrittäjänä tarvitsee vakuuttaa vain asiakkaat. Helppo homma osaavalle. Ei muuta kuin perustamaan arkkitehtitoimiston.
Hyvin pipi päästään pitää asiakkaan olla, että luottaa myyntipuheisiisi.
Olet kuin palstan alepa-sedän kaksoiskappale, jolta ei egonsa buustaaminen ole jäänyt puolitiehen. Olette molemmat kuin vaihtoautojen pellepukuiset myyjät sketseissä autojen vikoja varoittavissa tietoiskuissa.

Mutta silti se on 60 vuotias lihaa syövä heteromies, jonka seksielämästä on kiinni saako tuo työtä

Mutta silti se on 60 vuotias lihaa syövä heteromies, jonka seksielämästä on kiinni saako tuo työtä
Tässä lauseessa ei ole järkeä. En ole kuvitellut tyyppiä 60 v. hetromieheksi, joka
on aina puutteessa. Jostain lähimenneisyyden viestistä käsitin, että vähästä ykkösestä sataan kiihtyvä palstaluuta on naisoletettu, joka ihailee Setiksen alias alepa-sedän, Pastapesun ja itsensä viestien sisältöjä.
Me muut maan matoset saamme hänet huonolle tuulelle, kun olemme asioista eri mieltä. Nettipalstat ovat hänen mielestä tarkoitettu vain kyseiselle triolle.
Me muut olemme heidän alamaisia, ja huiskutamme heille virtuaalisia, viilentäviä palmunoksia kuin muinaisissa kuvakirjoissa.

Yhteistyössä