Hetkinen! Tajusin juuri et mulla on jo pari tuntia ollut supistuksia! :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmö

Vieras
Koko päivän on ollut maha inhottavan kireän oloinen ja olo jotenkin epämiellyttävä. Nyt vasta tosin tajusin et pari tuntia on jo supistellut, epäsäännöllisesti kylläkin, mutta supistellut joka tapauksessa. Heti kun lähden liikkeelle, supistukset kovenee niin et reisissä vihloo. Jos olen paikoillani tuntuu vaan kiristystä. Pissalla saan juosta ihan koko ajan, mutta suoli ei kuitenkaan tyhjene. Mietin vaan et pitäisikö jatkaa kävelyä et supistukset saattaisi tehostua ja säännöllistyä vai lepäisinkö ja odottaisin et menee ohi? Tuskin vielä on synnytyksestä kyse. Viikkoja kuitenkin vasta 37+0.

Lepäilisin ja keräilisin voimia. Eikä ne supparit lopu jos tosi kyseessä, mitä sitä turhaan rehkimään jne kun se ei loppujen lopuks mitään nopeuta

Millasta tuo kiristäminen on?
Mulla kanssa viimemetrit menossa, ja kiristelee välillä kyllä, mutta olen ajatellut että vauva vain makailee niin pinkeänä mahanahkaa vastaan ja siitä tunne... onko se sama tunne vai erotanko sen supistuksesta?

Mahan kovettumista ei ole ollut..

Joo, en mä uskonutkaan et nyt olisi synnytyksestä vielä kyse ;) Ajattelin vaan et jos liikkumalla saan supparit tehokkaammiksi niin jos se vähän edistäisi sitä tilannetta tuolla alhaalla ;) Kiristyksellä tarkoitan kyllä sitäkin kun vauva puskee kunnolla mahaa vasten, mutta sen erottaa kyllä siitä mihin liittyy mahan kovettuminen. Kädelläkin kun kokeilee tuntee eron ;) Ehkä mä vaan olen ihan normaalisti, tulee sitten kun tulee :)

Jos se ei ole vielä syntyäkseen, niin ei niitä omilla kävelyillä tms. synnytykseen asti kovenemaan saa. Nimim. todellakin kaikkea olen yrittänyt ja räntäsateessa hikilenkillä puskenut, kun yritin saada ennakoivia supistuksia oikeaksi. Mutta älä tunne itseäsi tyhmäksi.. Multa meni esikoisen kanssa lapsivesi. Tunsin koukkauksen kyljessä, vettä alkoi lorisemaan. Ihmettelin, että miten en ollenkaan tuntenut pissahätää ja nyt näin tulee housuun. Ja sit istuin pöntöllä ja ihmettelin, kun lorisee ja lorisee vaan ja tosi pitkään tätä nyt riittääkin.. Sitten vasta pitkän ajan kuluttua tajusin, että tää varmaan onkin muuten lapsivettä :D Viikkoja oli "vasta" 39+1 :D

Jep, niinhän siinä kävi et loppuivat kuin seinään aloituksesta parin tunnin päästä :D Ei vielä synnyttämään pääsyt, mutta toivottavasti edes saivat jotain aikaiseksi tuolla alhaalla ;) Tosi lyhyellä välilläkin tulevat ajoittain. Alkaa jo jännittämään joskos sitä kohta olisi jo oikeista suppareista kyse ;)

Miten teillä muilla joilla on ollut ennakoivia supistuksia on mennyt? Kuinka monta päivää on saanut niiden kanssa olla ennen kuin ovat muuttunut synnytyssuppareiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
tota jos noin pikään on menny etkä oo oikin tajunnu, niin ei ne vielä ainakaan synnytyssuppareita ole :) ne kyllä "tajuaa" ;)

Ei muuten välttämättä tajua - kuopuksesta oli niin laimeita supistuksia ettei millään ois synnytyssupistuksiksi uskonut :D

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
tota jos noin pikään on menny etkä oo oikin tajunnu, niin ei ne vielä ainakaan synnytyssuppareita ole :) ne kyllä "tajuaa" ;)

Älä sano. Mulla oli ollut suppareita monta tuntia, aloin edes epäilemään niitä supistuksiksi vasta, kun väli tiheni noin kymmeneen minuuttiin. Silloinkin piti käydä kysymässä täältä, ennen kuin uskoin:D Synnytykseen lähtöhän siitä tuli muutamaa tuntia myöhemmin ja sairaalassa heti tutkimusten jälkeen synnytyssaliin, kun olin jo viisi senttiä auki.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten teillä muilla joilla on ollut ennakoivia supistuksia on mennyt? Kuinka monta päivää on saanut niiden kanssa olla ennen kuin ovat muuttunut synnytyssuppareiksi?

Yli 10 viikkoa =) Itse en tuon keskimmäisen kanssa niitä juuri noteerannut, neuvolan täti katseli vaan tuota mahan kiristymistä ja sanoi niitä olevan. Ne olivat niin pientä verrattuna meidän mellastajan menoon. Syntyi päälle rv 40, vaikka tuo täti ennusteli syntymää jo paljon aikaisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Yli 10 viikkoa =) Itse en tuon keskimmäisen kanssa niitä juuri noteerannut, neuvolan täti katseli vaan tuota mahan kiristymistä ja sanoi niitä olevan. Ne olivat niin pientä verrattuna meidän mellastajan menoon. Syntyi päälle rv 40, vaikka tuo täti ennusteli syntymää jo paljon aikaisemmin.

Eikä :D Eli tässä voi vielä kestää vaikka kuinka kauan :/ No se tulee kun tulee, ei siihen kai voi itse kauheesti vaikuttaa ;)

Yhteistyössä