Hevarisynttärit O_o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Lauantaina olis edessä synttärit jossa on vaan örinäheviä kuuntelevaa porukkaa(tota soitetaan koko ilta). Viimevuonnakin eräs intoutui "laulamaan" mulle, ja kun mä en ymmärrä sellasen musiikin päälle mitään, niin sanoin "ihan kiva"- ei saa sanoista selvää,ja se kuulostaa vain hieman vaihtelevalta örinalta mun korvissa... ja toinen juttu, MUUT PUKEUTUU NÄIN: http://leatherandskulls.com/images/1115_3.jpg huono kuva,mut idea on varmaan selkee..

Ja mä pukeudun tähän tyyliin:
http://www.pinupgirlclothing.com/juvenile-delinquent-dress-red.html

sitten ne kyttää ja ihmettelee ja pitää mua ihan outona :D

Moniko täällä kuuntelee tota örinäheviä, voisko joku selventää mulle sen syvintä tarkoitusta?

Ei sun tartte tyyliäs muuttaa toisten takia.

Black Metallia? Niinkun esmes jotain Sepulturaa? Tuplapedaalit ja silleen?

Mutta sanoisin että hevikansa on 'synkeydstään' huolimatta varsin suvaitsevaista ja rentoa porukkaa, mä luulisin että sä pidät heitä enempi outoina kuin he sua :D

Teitä yhdistää ainakin synttärisankari!

Ne hevarit joiden kans aikanaan liikuin oli hyvinkin suvaitsevaisia ja avarakatseisia muitakin kohtaan. Meillä on miehen kans suht raskas musamaku eikä se vaikuta suhtautumiseen niitä kavereita kohtaan jotka kuuntelee humppaa, teknoa tms.
Ravista ennakkoajatukset pois ja lähde pitämään hauskaa ja tutustumaan niihin ihmisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Ne hevarit joiden kans aikanaan liikuin oli hyvinkin suvaitsevaisia ja avarakatseisia muitakin kohtaan. Meillä on miehen kans suht raskas musamaku eikä se vaikuta suhtautumiseen niitä kavereita kohtaan jotka kuuntelee humppaa, teknoa tms.
Ravista ennakkoajatukset pois ja lähde pitämään hauskaa ja tutustumaan niihin ihmisiin.

Peesi tälle. Ja Tuska-festari Helsingissä näyttää aina rajulta yleisön pukeutumisen takia, mutta oikeasti siellä on tosi letkeä meno. Ne on vaan ne muiden ihmisten ennakkoluulot... :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Peesi tälle. Ja Tuska-festari Helsingissä näyttää aina rajulta yleisön pukeutumisen takia, mutta oikeasti siellä on tosi letkeä meno. Ne on vaan ne muiden ihmisten ennakkoluulot... :)

Samaten Nummirock on pessyt maineensa, poppihumppafestareilla sattuu ja tapahtuu enempi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mä kyllä "tunnen" nuo kaikki, mutta lähinnä puhuvat musiikista, ja kun mä yritän jotain niittenkanssa keskustella niin hiljaisuus lankeaa :D mieheni kanssa ollaan siellä sitten ihan urpoina :laugh:

Yhteistyössä