Hgin keskustan alueen kirppareita?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppuli

Vieras
hoi stadilaiset,

millaiset ovat keskustan alueen kirpparit, tai siis mitä niitä onkaan? Kannattaako mennä sinne mariankadun lastenvaatekirpparille, entä onko Kaivarin kanuuna kellekkään tuttu ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kirppuli:
hei Helmat korvissa. mulla olisi ns merkkivaatteita, siis lasten, myyntiin. kannattaako emmaukseen viedä, saako siellä hyvää hintaa?

Ai sä olet menossa myymään? No sitten en tiedä. Luulin, että ostamaan ja kiertelemään :D

Emmaus myy vain ja saadut varat menee hyväntekeväisyyteen.
 
juu, siis kumpaakin: myymään ja ostelemaan.
ite ostaisin ihan peruslastenvaate- ja lelukamaa. ehkä jotain astiajuttuja ja sellaista kanssa. Myytäväksi meinasin noita ns. parempia lastenvaatteita, kun nää perusbodyt laitan sitten jonnekin mll-kirpparille tms.
 

Similar threads

H
Viestiä
21
Luettu
783
Aihe vapaa
nuori, kaunis ja rikas
N
V
Viestiä
1
Luettu
589
A
V
Viestiä
4
Luettu
412
P

Yhteistyössä