hidas älyinenkö..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iinaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Iinaliina

Jäsen
16.09.2006
140
0
16
onko muilla sitä ongelmaa keskusteltaessa, et tajuaa asiat aivan tosi hitaasti.. :/ siis en nyt tarkota kuulumisten vaihtamista vaan sitä "nokkelaa" sanottavaa. ja mä huomasin, et mun politiikka keskustelu ontuu.. mä en tiedä kuka järjestää mitäkin jne.. en osaa presidenteistä keskustella tai jostain muusta yhtä sivistävästä. joku sanoo, mulle joatain nokkelaa ni mulla kestää liian kauan ennenku keksin jotain takaisin.. :/ turhis, mut piti saada purkaa.. :wave:

mä osaan kyllä kuittailla takas, mut en mäkään mistään presidenteistä osaa puhua. enkä kyllä haluakkaan, ihan vihoviimenen aihe mistä mä haluan puhua on politiikka. :D

Mä myönnän olevani hiukan tosikko ja saatan joskus ottaa asiat liian vakavasti, kun voisi vain heittää jotain pilaa vastaukseksi :ashamed: Ja noista presidenteistä ym. niin mua kiinnostaa toiset asiat ja toiset ei, joten en mäkään kaikkea yleissivistävää tiedä, mutta harvoin tunnustan sitä ääneen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Mä myönnän olevani hiukan tosikko ja saatan joskus ottaa asiat liian vakavasti, kun voisi vain heittää jotain pilaa vastaukseksi :ashamed: Ja noista presidenteistä ym. niin mua kiinnostaa toiset asiat ja toiset ei, joten en mäkään kaikkea yleissivistävää tiedä, mutta harvoin tunnustan sitä ääneen :saint:

mua ärsytti täs vastakin, ku muut osas puhua kunnalispolitiikasta sivuten jonku pressan.. ei osaa sanoo mitään fiksuu..

Yhteistyössä