Hieman outoa käytöstä kaverilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huokaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huokaus"

Vieras
Olin baarissa perjantaina. Seuraavana päivänä kaveri kirjotti loukkaantuneena faceen että "Olit sitten baarissa, koskaan et jaksa lähteä kun mä pyydän. No säästypä rahat!" :headwall:

Ensinnäkään en mihinkään edes ilmottanut että oon baarissa, en tiedä mistä toi kyttääjä on sen saanu selville..

Sit valitti vielä että hänpä pääsee vasta keväällä baariin. :headwall:
Ihan ku minua kiinnostas vittujakaan hänen baariin menemiset tai menemättä jättämiset. Ei ole mikään baarikaveri, jota ennenkään oisin baariin pyydellyt mukaan. Ja kun yhdeltä yöllä saan ex tempore idean että menenpä baariin, niin eipä tullut mieleenkään että alan keskellä yötä katkerille mammoille soittelemaan ja tiedustelemaan halavatko lähteä mukaan. Keskellä yötä, ihmiseltä joka ei koskaan edes käy baarissa. :headwall:

Kaikenlaisia ihmisiä sitä kavaereistakin löytyy. Että vituttaa tommonen katkera kyylä.

Mulla on yksi kaveri, joka ei ikinä lähde mun kanssa minnekään saati itse pyydä, mutta kummasti tuntuu löytyvän aikaa mennä baariin lihavien ja rumien ämmien kanssa.

[QUOTE="hmm";24705542]ehkä hän ei vaan halua sua mukaan koska pidät hänen ystäviään lihavana ja rumana?[/QUOTE]

No enhän minä sitä ääneen ole niille sanonut. Eivät kaikki voi olla perkeleen kauniita ja hottiksia, kuten allekirjoittanut.

No kaveris on ehkä vähän turhan herkästi loukkaantuva mutta itse olet kyllä aikamoinen narttu, millaista kaveria en kyllä itse ikinä haluais. Näin niinkö tämän yhden viestin perusteella.

Hohhoijaa. No kerro sille kaverille, että et häntä halua kaveriksi ja se on siinä. Ihmetyyppi olet itsekin kun tänne tulet valittamaan siitä, että toinen on baariseuraa vailla ja uskaltaa kertoa sinulle että häntä harmittaa, kun et pyytänyt mukaan. Ei hän sitä tiennyt että muka yöllä päätit lähteä.

No kaveris on ehkä vähän turhan herkästi loukkaantuva mutta itse olet kyllä aikamoinen narttu, millaista kaveria en kyllä itse ikinä haluais. Näin niinkö tämän yhden viestin perusteella.

MITÄ?!
Ehkä vähän turhan herkästi loukkaantuva..
Anteeksi nyt vaan mutta tuollainen käytös on aivan naurettavaa aikuiselta ihmiseltä, kukaan ei ole niin herkkä että saisi jonkin erityisoikeuden käyttäytyä noin.
Lähipiirissäni on myös ihminen joka suuttuu milloin mistäkin ja kaikkien pitäisi häntä kumartaa kun hän on niin TEMPERAMENTTINEN, paskat.

Yhteistyössä