Hieman pettynyt olo.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
odotin niin että ainoa sisareni, joka asuu yli 600km:n päässä soittaisi edes tänään merkkipäiväni johdosta, mutta ei...tuli vain lyhyt tekstari, missä onniteltiin.
Hyvä kun edes se tuli, mutta silti hieman pettynyt olo :whistle:

Niin ja kiitos kaikille onnitteluista...sain niitä jo aiemminkin tänään täällä palstalla =) , mutta jotenkin harmittaa tuo et sisko ei soittanut.Tosin soittelee muutenkin aika vähän...yleensä minä joka soittelen.No kai se harmitus tästä ohi menee..... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja onnea onnea:
Onnea!
Voithan sinä kuitenkin soittaa hänelle?

Kai sitä voi, mutta yleensä se olen lähes aina minä, joka soittelen ja jotenkin kai odotin että sisko edes nyt soittais, mutta ei.

tuttu tunne meillä kans minä aina soitan ja menen käymään. nyt olen oikein kokeillut että en soita niin eipä ole siskosta kuulunut.... ärsyttävää!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja onnea onnea:
Onnea!
Voithan sinä kuitenkin soittaa hänelle?

Kai sitä voi, mutta yleensä se olen lähes aina minä, joka soittelen ja jotenkin kai odotin että sisko edes nyt soittais, mutta ei.

tuttu tunne meillä kans minä aina soitan ja menen käymään. nyt olen oikein kokeillut että en soita niin eipä ole siskosta kuulunut.... ärsyttävää!!!

Toi on ärsyttävää ja tottakai se rupee harmittaan, kun tuntuu että se yhteydenpito on niin yksipuolista ja sitten jos mä jätän soittamatta, niin ihmetellään, että miks en soita.Täytyy kai muuttaa tapansa ja harventaa soittamisia, saa tottua siihen :kieh:

Yhteistyössä