hienoa ex:n nyksä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
että joku osaakin.. mä en aina ymmärrä ihan tätä mun ex ystävää. meidän yhteinen ystävä sai lapsen tässä pari kuukautta sitten ja kastajaiset oli viikonloppuna. kastajaisissa oli myös eräs hyvä ystäväni.. ihan siksi että on tämän syntyneen lapsen isän veljen avovaimo. ex oli käyttäytynyt ihan normaalisti koko ajan, mut tää hänen vaimonsa oli koko ajan näyttänyt mieltään tälle mun ystävälle. ei voinut päivää sanoa, nyrpisteli nokkaansa ja vältteli. mä olisin ymmärtänyt moisen käyttäytymisen jos itse olisin ollut paikalla mutta.. :headwall:

On sulla ongelmat.. Olet varmaan saanut tästä selityksen yhdeltä henkilöltä, joten sinulla ei voi olla kokonaisvaikutelmaa, joten et voi todellisuudessa tietää miten asia meni, että kuka nyrpisteli nokkaansa ja kenelle.. Ja jos eivät toisistaan yhtään pidä, ni toki on parempi vältellä kuin ruveta toisen ristiäisissä kinaamaan.

En kyllä ymmärrä että joku haluaa tollasella käytöksella todistaa kaikille kuinka lapsellinen on :|

Ja aikuisten ihmisten pitäs osata käyttäytyä tollasessa tilaisuudessa kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
En kyllä ymmärrä että joku haluaa tollasella käytöksella todistaa kaikille kuinka lapsellinen on :|

Ja aikuisten ihmisten pitäs osata käyttäytyä tollasessa tilaisuudessa kunnolla.

no niin minustakin. mä en ymmärrä muutenkaan et pitäis sotkea jotenkin sivullisia tähän, oli he sit kumman tahansa ystäviä. ja muutenkaan enää tällaisen ajan jälkeen. mun ystävät ei oo tehnyt heille mitään eikä heidän ystävät mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Huvinsa kullakin... Osoittaa oman lapsellisuutensa tuolla!

en vaan ymmärrä.. miks pitää olla tollainen jossain juhlissa mun ystävälle, joka ei pienelläkään tapaa liity meidän kolmiodraamaan :|

Hei jospa ystäväsi liioitteli asiaa sinulle, koska sä olet ystävä ja entinen vaimo ja tää on nyksä? Tietää tunteesi ja siksi halusi kanssasi hieman moittia tätä nyksää? Ja näköjään se sopi sulle, pääsit moittimaan nyksää nyt tänne, sinänsä aika mitättömästä asiasta joka ei suoranaisesti juuri sinua koskettanut.

Mutta onhan siinä aina joitain tuteita mukana, kun entisistä suhteista puhutaan. Harva pystyy välttämään exän ja sen nyksän manailua, aina löytyy edes joku pieni juttu josta voi heittää herjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):

en vaan ymmärrä.. miks pitää olla tollainen jossain juhlissa mun ystävälle, joka ei pienelläkään tapaa liity meidän kolmiodraamaan :|

Hei jospa ystäväsi liioitteli asiaa sinulle, koska sä olet ystävä ja entinen vaimo ja tää on nyksä? Tietää tunteesi ja siksi halusi kanssasi hieman moittia tätä nyksää? Ja näköjään se sopi sulle, pääsit moittimaan nyksää nyt tänne, sinänsä aika mitättömästä asiasta joka ei suoranaisesti juuri sinua koskettanut.

Mutta onhan siinä aina joitain tuteita mukana, kun entisistä suhteista puhutaan. Harva pystyy välttämään exän ja sen nyksän manailua, aina löytyy edes joku pieni juttu josta voi heittää herjaa.

valitetavasti tämän mulle kertoi pari muuta vierasta ei edes tämä ystäväni. mut kun en oikeasti tajua mitä tuollaisella käytöksellä haetaan.. viimeks kuukaustakaperin oltiin baarissa yhtäaikaa ja todistin sivusta kun tää nyksä näytteli keskaria ystävälleni. miksei heidän voi antaa olla? kaikista helpoimmalla kun pääsee kun antaa vaan olla.. heillä on oma elämä ja mulla oma.

valitetavasti tämän mulle kertoi pari muuta vierasta ei edes tämä ystäväni. mut kun en oikeasti tajua mitä tuollaisella käytöksellä haetaan.. viimeks kuukaustakaperin oltiin baarissa yhtäaikaa ja todistin sivusta kun tää nyksä näytteli keskaria ystävälleni. miksei heidän voi antaa olla? kaikista helpoimmalla kun pääsee kun antaa vaan olla.. heillä on oma elämä ja mulla oma.

Ja ystävälläsi ja eksäsi nyksällä myös. Kannattaako sinunkan heidän väleihinsä puuttua? Kysehän voi olla ihan jostain muusta kuin sinusta. Vai tieätkö varmaksi, että sinä olet syy siihen ettei nyksä ystäväsi kanssa tule tomeen? Onko nysä kertonut sinulle, miksi käyttäytyi niin? Eli asia ei vältämättä koske sinua, jollin sinun kannattaisi antaa heidänkin elää omaa elämäänsä eikä puuttua.

Toki JOS nyksä käyttäytyy noin siksi että olet hänen miehensä ex, niin se on lapellista ja typerää. Mutta, kuten sanottu, nämä parisuhdejutut ovat aina tunneasioita ja monisyisiä.

Ja ystävälläsi ja eksäsi nyksällä myös. Kannattaako sinunkan heidän väleihinsä puuttua? Kysehän voi olla ihan jostain muusta kuin sinusta. Vai tieätkö varmaksi, että sinä olet syy siihen ettei nyksä ystäväsi kanssa tule tomeen? Onko nysä kertonut sinulle, miksi käyttäytyi niin? Eli asia ei vältämättä koske sinua, jollin sinun kannattaisi antaa heidänkin elää omaa elämäänsä eikä puuttua.

Toki JOS nyksä käyttäytyy noin siksi että olet hänen miehensä ex, niin se on lapellista ja typerää. Mutta, kuten sanottu, nämä parisuhdejutut ovat aina tunneasioita ja monisyisiä.

mä en ole puuttunut, kirjoitin vaan tänne kun vituttaa moinen käytös. nyksä ja tää ystäväni tietävät toisensa minun kautta.. siis kun kumpikin oli mulle ystäviä jo ennen meidän eroa. mut eivät tunne sen kummemmin. lisäks tää keskarin näytteleminen mun ystäville joita mieheni nyksä ei tunne alkuunkaan on jotain niin..

Yhteistyössä