Hieromasauva lahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IsäOsaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IsäOsaa

Vieras
..meneekö metsään? Vaimon kanssa ei ole ollut mitään puhetta seksilelujen ym lisäpiristeen hankkimisesta, mutta kovasti tekisi mieli jotain kokeilla. Olen nyt ollut ihan vaiheilla hankkia ihan tavallisen (kokoisen, ei mitenkään provosoiva) dildon. Toisen puoliskon tuntien tuskin todella pahasti ainakaan loukkaantuu, ellei sitten innostu ihan toden teolla. Minkälaisia kokemuksia teillä on tästä asiasta? Oletteko yllättäneet naisenne näin ja miten se on mennyt? Myös naiset saa kommentoida. Kiitos.

Suosittelen! Sain aikanaan eksältäni hieromasauvan lahjaksi, vähän yllätyin mutta se oli yksi parhaista lahjaideoista mitä olen koskaan saanut. En ollut ennen uskaltanut kokeilla mitään seksileluja, mutta siitä yhteinen innostus lähti liikkeelle. Tosin hieromasauvoissakin on eroja. Eksäni ostama hieromasauva oli ehkä vähän liian "miehen" näkökannalta ostettu, liian kova ja huono vibraattori, mutta ajatus oli tärkein! Kannattaa kysellä esim. Sin Citystä, mitkä ovat naisten suosimia malleja.

Minä taas en haluaisi moista lahjaksi (tai muutenkaan itselleni). Olen kokeillut moneen kertaan ja todennut, ettei vain ole minun juttuni, ei yksin eikä yhdessä.

Kannattaa kokeilla!! Joku pieni söpö surisija ekaks eikä mitään päänpaksusta halkoa. Mä hommasin puoliyllärinä sellanen 'normaalikokoisen' moottoroidun (pinkin tietty) sauvan.. ja ilmeisesti ihan hyvää tykkäsi, kun sen jälkeen on tullut kaikenmaailman öljyjä, delffiinejä asuja (+++;).. että kyllä suosittelen!

Minä varmaan kiittäisin kohteliaasti ja hautaisin sauvan jonnekin kaapin perälle. Minua ne etovat, mutta sinä varmaan itse tunnet naisesi ja hänen aatoksensa. Mitä tykkäisit, jos naisesi antaisi sinulle muovipimperon tai Barbaran lahjaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Minä varmaan kiittäisin kohteliaasti ja hautaisin sauvan jonnekin kaapin perälle. Minua ne etovat, mutta sinä varmaan itse tunnet naisesi ja hänen aatoksensa. Mitä tykkäisit, jos naisesi antaisi sinulle muovipimperon tai Barbaran lahjaksi?

Onpa ahdasta! Sauvaa olisi tarkoitus käyttää yhteisissä leikeissä, joten sen ei pitäisi viestiä samaa asiaa kuin tekopillu tai pumpattava barbara. Ottaisit siis tuon yhteistä seksielämää kenties piristävän eleen välittömästi loukkauksena?

Loistava idea! Sitä sauvaa pitää oppia käyttämään ja oppia asennoitumaan oikein! Jos on ahdasmielinen eikä uskalla seksissä mitään, ei onnistu tuokaan, mutta jos on terveellä tavalla kokeilunhaluinen, niin kivaa tulee varmasti.
Samaa mieltä olen edellisten kanssa, että ei liian isoa ja machoa vaan ihan yksinkertainen normipeli, kultasormea en haluaisi. Ei se sauva mieheltä ole pois, ihan päinvastoin on asia. Lisää alkaa tekemään mieli!!!

Alkuperäinen kirjoittaja IsäOsaa:
Onpa ahdasta! Sauvaa olisi tarkoitus käyttää yhteisissä leikeissä, joten sen ei pitäisi viestiä samaa asiaa kuin tekopillu tai pumpattava barbara. Ottaisit siis tuon yhteistä seksielämää kenties piristävän eleen välittömästi loukkauksena?

Muovi on muovia. Minusta sauvan saaminen lahjaksi on todella epäromanttista, mutta sehän on makuasia. Miksi tekopimppiä/barbaraa ei voisi käyttää yhteisissä leikeissä? Sinä nait sitä ja vaimosi sinua, vaikka. ;)

Minun seksielämääni piristäisi jo kunnon esileikki, kynttilät, musiikki jne.

Muovi on muovia. Minusta sauvan saaminen lahjaksi on todella epäromanttista, mutta sehän on makuasia.

[/quote]

Ehkä tavallaan epäromanttista, mutta voi olla myös kiihottavaa senkin edestä! Ei kai kukaan nainen nyt aivan verisesti hieromasauvalahjasta loukkaannu, eihän...?

En minäkään loukkaantuisi. Olisin vain, että "ai tällainen" ja sitten laittaisin kaappiin. :) On meillä harrastettu mm. seksiä luonnon helmassa, sidottuna ja silmät peitettynä jne, mutta muovileluja vierastan.

Alkuperäiselle painotan yhä, että hän itse varmaan tuntee naisensa mieltymykset parhaiten.

Kyllä minä ainakin ajattelisin,että nyt se mies ei jaksa enää naida minua , vaan osti tuommoisen pelin jotta nai sillä itseäsi!Sitäpaitsi en ikinä kehtaisi sitä käyttää miehen nähden, enkä muutenkaan.

Käykääpäs tytöt osoitteessa amantis.net (espanjankielinen nettikauppa)katsomassa seksileluvalikoimia; useissa myytävissä tuotteissa on mukana opastava videoklippi! Todella kiihottavaa nähdä ja kuulla, kun nätit tytöt hellivät itseään erilaisilla leluilla. En minäkään luullut sauvaa tarvitsevani, mutta noita katsellessa mieli muuttuu kummasti..

Kiitos vastauksista! Uskaltauduin sitten tilaamaan tuollaisen funfactoryn kaalimato-sauvan, ja vastaanotto oli yllättävän positiivinen. Pari kertaa ollut leikeissäkin jo mukana. Ihan toivotunlaisen piristysruiskeen toi tullessaan ;) Suosittelen lämpimästi! Tuolta Toyheavenin verkkokaupasta kannattaa käydä katselemassa, siellä näytti olevan suurin valikoima noita funfactoryn sauvoja, ja muutenkin homma pelasi esimerkillisesti (http://www.toyheaven.fi)

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen30v:
No kyllä kelpaisi. Varmasti piristää enemmän kuin kynttilät ja musiikki...

Ei voi sanoa enemmän, mutta jos kaipaa jotain 'lisää' ja erilaista niin kannattaa kokeilla. Tuollainen molemmille osapuolille uusi, yhteinen lisä vanhaan tuttuun ja totuttuun seksielämään herättää sitä pientä lapsenmielisyyttä ja muistuttaa, ettei seksi ole niin vakava asia. Ei varmasti jää viimeiseksi leluksi tuo :)

Yhteistyössä